3.2.16

SUMMER COME ON I WANT U

jihuu Se tunne kun voi lähteä kavereiden kanssa kesällä kattoterassille juomaan kylmää kokista ja palaa auringossa. Se tunne kun menee veteen ekaa kertaa, tai ajaa skootterilla ja tuulenvire menee käsien ohi. No ajattelu sikseen, palataan realisuuteen! Liukasta, märkää, kissoja, huonoja tukkapäiviä ja kerrospukeutumista.  Mitä mä oon tehnyt tän masis säiden kanssa? Noh... Mä olen käynyt IKEA:ssa suunnittelemassa keittiötä siskoni kanssa ja järjestänyt oman keittiöni purnukat, kahvit ja teet. Mä olen käynyt kirppistelemässä paljon ja tuossa yhdessä  kuvassa mulla on 10 eurolla ostettu neule kellari kirpparilta, joka on todella pehmeetä materiaalia. Mä olen nukkunut päiväunia rakkaiden kisujen kanssa ja myöskin leikkinyt. Olen ulkoiluttanut Lidlin 10 euron kumisaappaita, jotka on muuten tosi mageet!

2 kommenttia:

  1. kiva postaus! Mistä noi purkkien kyljessä olevat laput on ja mitä ne itseasiassa on? Hirmu kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on liituteippiä :) oon leikannut paloja ja laittanut kiinni purkkeihin ja liidulla sitten kirjoittanut mitä purkissa on :) prismasta ostin joskus 8 eurolla! Ja kiitos paljon :)

      Poista