23.8.15

DIY: Metallic plate

j2 j3 j4 j5 j6 j7 Tässä DIY jutussa nähdään taas mun taidot teipata ja sprayjata oikein. Ensinnäkin, jos aiotte tehdä tämän, käyttäkää maalarin teippiä!! Toiseksi, sen kohdan voi sprayata uudestaan kun on kuivunut niin ei tule liikaa väriä, niin kuin mulla. Kolmanneksi, antakaa sen kuivua kunnolla! Kärsimätön minä aloin siirteleen sitä ja väri alkoi levitä.. Ei ehkä fiksuin idea multa taas tänään mutta mun mielestä tästä tuli oikein söpö kynttiläaluslautanen. Ehkäpä vielä keksin tuohon jotain muuta hauskaa!
 Metallilautanen on Hemtexistä, teippi Tigeristä ja Spray Käsityökeskus Sigridistä. Muistakaa suojata kaikki paikat ettei käy niinku mulla... Iphone on hieman kultainen. Onnea yritykseen kaikille, linkatkaa kommenttiboksiin oma tuunauksenne, kiinnostaa nähdä minkälaisia hauskoja ja yhtä epäonnistuneita tuotoksia teiltä syntyy!

1 kommentti:

  1. Laita jotain timantteja tai paljetteja ym tohon "saumakohtaan"! Vois näyttää ihan kivalta :)

    VastaaPoista