3.6.15

Graduated

b5 b7 b1 b8 b9 b2 b3 b4
© Anni Enqvist

Vikan kuvan  sukkahousut makkaralla 2015-vuoden palkinto on annettu mulle! Mekkoni on ostettu noin 3 kk sitten Asokselta, kengät ja bleiseri New Lookilta! Mulla oli lisänä vielä vaaleanbeiget rusettiballeriinat, jotka ostin kirpputorilta 3 eurolla. Meillä media-assarivalmistuvilla oli tuommoite yli söpön värinen lakki ja tupsu. Kaikilla aloilla on tosiaan erilaiset lakit. Pia valmistu merkonomiks ja Totesta tuli ylioppilas.
 Mulla oli kivat juhlat. Meillä oli teemana vaaleanpunainen ja valkoinen, laitettiin joka pöytään ruusuja ja jonkinlainen kamera. Kakkuja meillä oli 4. Voileipäkakkua ja normi makeaa kakkua. Kakut oli tehnyt ystäväni äiti, jonka kakut on muuten parhaimpia kakkuja mitä oon syöny! Oli niin hyvää että meille ei riittänyt voileipäkakkua kotiin, koska vieraat kerkes syödä kaiken. (Huom! Totte, Regina, Pia ja minä syötiin kaikki...) Lahjaksi sain rahaa, kameralaukun ja heijastimen. Tulee niin tarpeeseen kun kuvauskeikkoja tulee!

 Btw...  Se tunne kun saa laittaa blogipostauksen tägeihin #Summer <3 

3 kommenttia: