31.5.15

FINALLY OVER, Media-assari 2015

b1 b2 b4 b5 b6 b7 b8 b9 b10 3 vuoden opiskelut päätty 28.5. Meitä amiksia oli noin 250 valmistuvaa ja jokainen pääsi (JOUTU) hakemaan oman todistuksen kaikkien muiden nähden, mulle se ei pitänyt olla mikään iso juttu, mutta kyllä mä sieltä kävelin kädet täristen. Lauloin myös Suvivirren ja musta tuntu että tiputan mikrofonin kun jännitti niiiiiiin paljon! Onneksi kaiken ton jälkeen tuli todella hyvä todistus ja sain vielä stipendinkin, jee!!
 Valokuvaajana toimi tällä kertaa amatööri Regina ja oon tosi yllättynyt näin hyvistä kuvista. (Okei, neiti kuvas automaatilla!) Lakituksen jälkeen avattiin skumpat ja taskumatit ja lähdinkin sitten oman luokan kanssa Köökkiin syömään. Köökissä oli todella hyvät ruuat! Siitä sitten jatkettiin Setteriin ja Statukseen juhlimaan. Oli kyllä ihan mahtavat 3 vuotta ja kyllä mä tätä melkein itku silmässä kirjoitan koska mulla oli todella hyvät luokkakaverit, kivat amispäivät ja opiskelin maailman kivoimman ammatin. Kiitos 2012-2015

14 kommenttia:

  1. olisit ny edes laittanu jonku tumman puvun, näytät entistä valtavammalta valkosessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pistän kuule ihan mitä mä haluan pistää :D Oli si valkonen tai paskanruskee

      Poista
    2. Ei vittu kun ei uskalla tulla ees omalla naamalla kommentoimaan. Anniina on kaunis tollasena ja ihanat hiukset sulla naikkonen :) !

      Poista
  2. Samaa mieltä edellisen kanssa, tuo mekko saa sinut näyttämään isommalta kuin oikeasti olet. Toisenlaisella mekolla lopputulos olisi ollut varmasti imartelevampi, sillä ei kai kukaan halua näyttää isona juhlapäivänä 'valtavalta'. Kauniisti kuitenkin tuo sinun tukkasi on!

    VastaaPoista
  3. Onneksi olkoon valmistumisesta! :) Ja oikein nättinä olit kuvien perusteella, ihanasti laitetut hiukset! Ja upeaa mien uskalsit laulaa vielä noin ison yleisön edessä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:) Oli se laulaminen kyllä piiikkkasen pelottavaa :-D mut onneksi lauloon vaan Suvivirren ekan säkeistön

      Poista
  4. mun mielestä toi mekko taas on tosi kiva sun yllä ja olit muutenkin kaunis! Saako amiksestakin valmistuva tollasen lakin kuin sinä? olen ihan pihalla tosta lakki jutusta :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) Eri aloilla on rilaiset lakit ja media-assareiden lakki on tommote. Esimerkiks merkonomien lakki on sit taas Harmaa!

      Poista
  5. Mä niin arvasin, että joku tulee sun koosta jotain sanomaan. :C Ja sit vielä ihmetellään lisääntyneitä itsetunto-ongelmia, syömishäiriöitä jne nuorilla, saatana. Eikös pääasia ole, että itse viihtyy vartalossaan, oli sitten pieni tai isompi.

    Anyways siis, kauniina olit ja onnea valmistumisesta! :) Onnea tietysti myös tulevaan ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhut ihan täyttä asiaa! Harmikseen muhun ei tunnu oikeestaan mitkään anonyymien kommentit :) Kiitos paljon!

      Poista