2.5.15

EYE LASHES

lash1 lash2 lash3 lash4 Halusin esitellä teille mun lemppari tekoripset. Kaikki ripseni olen tilannut Ebaysta ja ei ole mitään negatiivisia kokemuksia tullut. Ripsiliimani on ostettu Emotionista, mä en itse suosittele Ebayn ripsiliimoja mutta jos jollain on jotain positiivista sanottavaa niin kerro toki (??) Ensimmäisenä näkyy mun lemppari ripset jotka ovat NÄMÄ. Ripset ovat sopivan isot ja paksut. Käytän näitä ripsiä yleensä juhliessani! Hintaa 5 parilla oli n.1€  Oli niin hyviä että oli pakko tilata 2 pakettia lisää!    Toisena ripsinä mulla on överipitkät ripset, joita käytän todella harvoin. Yleensä joissakin meikkipelleilyissä. Ainoa miinus ripsissä oli vaalea ripsinauha. Ebaysta NÄMÄ maksoi n. 1.80€ Viimeisenä mulla on arkiripset, joita olen käyttänyt silloin kun toisesta silmästä lähti omat ripset. Nämä olivat sopivan pienet eikä liian överit. Hintaa NÄILLÄ oli n.2€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti