26.3.15

My First Tattoo

uu2 uu heh Halusin ottaa mun ensimmäisen tatuoinnin jo 14-15 vuotiaana, mutta silloin mulla ei ollut vielä ideaa eikä aihetta. Päätin ajan kulua ja odottaa että ''se oikea'' ja sopiva tatuointi löytyisi, ja sillä olisi jotain perää. Nyt kun täytin 18, ja alkoi pieni tatuointihimo iskeä, niin aloin miettimään että minkä ottaisin. No aikaa kului vielä lisää  ja löysin tämän. Ja tämä on täydellinen. Tatuointi on kisutatuointi, joka tarkoittaa mulle mun rakkaimpiani, Lissua & Lulua <3

Kävin ottamassa tatuoinnin paikallisessa liikkeessä Jailbird Tattoossa
ps. Ei se sattunukkaa nii paljoa kuin luulin..

10 kommenttia:

  1. no nyt taas niiin omaperäinen tatuointi että huhhuh....

    VastaaPoista
  2. Ihana tatuointi! Geometriset on kyllä tosi hienoja muutenkin. Iteki jo miettiny tovin tatuoinnin ottamista, saa nähdä millon lähtee. :D

    VastaaPoista
  3. oi, onpa mahtava! Toi kolmiokuvio on muutenkin tosi kiehtovan näkönen tatuointina.


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Voooi ei, ihana! :3 Tatuointikuume senkun kasvaa, kun niin monet mun seuraamista bloggaajista ottaa leimoja nyt >:)
    Pakko myös tosta ekasta anomuumista ärsyyntyä koska aaaaargh :D En tuu ikinä ymmärtämään että mitä väliä sillä on, ottaako oman suunnitteleman tatuoinnin, ottaako sellaisen joka on jollain muullakin vai ottaako kuvan jolla "ei oo sen suurempaa merkitystä" jos kuva on hieno. Prkl.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIINPÄ :D Ja mene ihmeessä ottamaan! jää koukkuun, terveisin menen ottamaan huomenna toisen ;D

      Poista