10.3.15

Make up Box

make1 make2 make3 Mun ehkä parhain kirppislöytö! 15 euron meikkiboxi. Mun kaikki meikit oli tähän asti meikkipussissa ja pari päivää sitten bongasin tän Kakstasosta. Jätin sen sinne mutta seuraavana päivänä käskin kaverini hakemaan sen itselleni ennenkuin kirppis menee kiinni. (Olin tulossa juuri Ideaparkista ja en saanut tätä mielestäni) Hyväksi onneksi tämä oli vielä myymättä joten sain sen! Tänne saa mahdutettua mun kaikki meikit. Odotan innolla mun Ebay tilausta.. Pari huulipunaa ja lisää meikkisiveltimiä. <3 Mitäs mieltä ootte?

6 kommenttia:

  1. On kyllä kätevän näkönen! Itse haluaisin samanlaisen. On kyllä mahtava löytö! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On _todella_ kätevä! Mä en ole nyt ihan sata varma mutta Ebaysta,Aliexpressiltä voi hyvällä onnella löytyä halvalla näitä :)

      Poista
  2. ok tää ei nyt oikee liity tähä postauksee mut oot ihana<3

    ei mul muuta

    VastaaPoista
  3. Tosi kätevä! Kiitos vinkistä :)
    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista