3.3.15

Kahvi & Tiistai

so1 leipää1 so2
Kultainen tyyny  Kirppis 2€ // Raidallinen tyyny H&M Home 5€ // Torkkupeitto Jysk 15€ // 2 mukia Prisma 6€ //

Hiihtoloma oli ja meni, siitä jäi maha kipeeks. Mulla on jääny bloggailu vähälle, valittettavasti syytä en tiedä mutta innostus hieman lopahtanut. Oon tekemässä mun lopputyötä ja mulla on hirvee stressi kesästä ja syksystä. Mä en halua lähteä pois Forssasta vielä, enkä varsinkaan muuttaa pois mun asunnosta. Tää on mulle niin täydellinen. Töitä haluaisin tehdä mutta niitä ei hirveästi ole. Mun unelma työ olisi olla vaatekaupassa...  

Meikä menee tekemään ruokaa ja katsomaan telsua. Pää särkee ja lunta sataa. Edes jotain positiivista tähän päivään! 

5 kommenttia:

  1. Kannattaa vaan soitella suoraan kaikkii ns yksityisiin vaatekauppoihin Forssassa jos ne ottais töihin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon koittanu ettiä numeroita, mutta kaikista parhain olis vaan jos marssisin suoraan kauppaan :D

      Poista
  2. Mee kysyyn kappahlista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon laittanu sinne avoimen haun, mutta meenpäs kysymään =)

      Poista
  3. Kappahliin otetaan joka kesä ainaki yks kesätyöntekijä :) Suosittelen menee paikan päälle kysymään ja viemään hakemuksen, tulee päälliköllekki paljo parempi kuva kun käy näyttäytymässä :) Nimimerkillä, kyseisessä paikassa ollut työssäoppimassa ja hakemuksia ottanut vastaan :)

    VastaaPoista