22.2.15

†Lately7†

iipp1 // Meikkasinpa kerran oikein urakalla!//Ostin FB kirpparilta ihanan neuleen 6 eurolla// 1 kokonainen kurkku ja 3 pientä porkkanaa, ihana herkutteluilta<3// Tässä kuvassa näkyy aika siististi noi meikit jotka näkyy ekassa kuvassa, mut tota wtf mun kulmat? //
iip2 // Aamupalaks pu pu puuroa ja mansikoita.// Tytsyjen ja Jussinkaa mentiin bailaan // Meikä ja Majuri @Bar54 // Sallaattia ja spagettia ja jauhelihakastiketta, parasta! //iipp3 //  Mun kevät nahkatakki tuli H&M alesta, normi hinta 60-70e nyt oli 30e! // Meikä ja Regina ja meitin siivoushatut.// Mun työvaatetus yksiin juhliin. // Minä sotamaalauksilla//iip6// Taas alottelukuvaa, kattokaa mun juomaa, niin kivan väristä! //Lulun Belfie!!// Raasu Lissu oli mennyt pussiin :( // Tytyt meillä. //iipp5 // Mun vanha  ystävä kävi moikkaan mua Forssassa, juttua riitti taas puoleenyöhön asti. // Eilen ostin ittelleni 2 kahvimukia :3 // Minä ja Noora, Otettu Polaroid kameralla. // Regina harjas mun hiukset ja tässä tulos,, kuinka voi olla NOIN paksut hiukset!? //iip7 // Meliankanss kahvilla @Prisma  // Amiksella oli meille valmistuville ateria ja täsä oliki jo jälkkäriä, ainoo miinus että meille ei ollu kahvia?! // Lulu ja minä <3 // Mun avunhuuto Media-alan käytävällä//

2 kommenttia:

  1. kai tajuut et kaikki media-assarit ruttaa tölkkinsä ja jättää ne lojumaan käytäville iha va sen takia et laitoit ton tekstin comic sansil :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laitoin sen fontin ihan tahalleen comic sanssil, taitaa olla media assareilla huumori lopussa jos oikeesti ruttaa niitä XD

      Poista