3.2.15

Graduationdress2

graduaaa2

1. // 2. // 3. // 4. // 5. // 6. // 7. // 8. // 9. // 10. // 11.
Pian on taas aika valmistujaisiin ja lakituksiin ja koulunpäätöksiin. Tänävuonna mä valmistun ja ajattelin kerrankin olla ajoissa kaikesta. Olen varannut  jo kampaajan ja juhlapaikan. Olen tilannut valmistujaismekon ja suunnitellut mun juhlia. Oon ehkä hieman hysteerinen juhlista mutta kerran sitä juhlitaan (Ainakin näillä näkymin) Niin juhlitaan sitten kunnolla! Suunnitelin jatkavani tulevaisuutta töiden merkeissä, jos edes löytyy töitä...

Tässä nyt _pienehkö_ kollaasi Nelly.comin tarjonnasta! Viimevuotisen kollaasin löydät täältä

2 kommenttia:

  1. Ei sul tollasia vitun läski

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jollain taitaa olla menkat :D Ja ei , mun mekkooni ei valitettavasti ole tässä :)

      Poista