20.1.15

White Carpet

1 2 3 4 Vihdoin ja viimein Ellokselta saapui mun matto! Niinkuin näkyy, tässä asunnossa on ihana puulattia ja haluan suojella sitä ylimääräisiltä kolhuilta. Mulle automaattisesti tuli mieleen valkoinen matto, mutta en halunnut semmoista nukkamattoa (en nyt muista mikskä sitä mattoa kutsutaan)   Mulla oli sitten mielessä räsymatto ja eksyin Elloksen sivuille ja löysin tämän. Olin kahden vaiheilla, joko Ellos Home Helene matto, tai tämä Ellos Home Seattle matto. Halusin tarkkaan katsoa mattojen materiaalit ja koot. Helene matto oli 60% puuvillaa ja 40% villaa, puhdistus imuroimalla. (Miten ihmeessä maton sitten pystyisi pesemään jos siihen kaatuisi jotain?)  Seattle matto oli 100% Puuvillaa ja tämän sai pestä käsin, joten tämä oli mulla se ratkaiseva asia. Kummatkin matot olivat 170x240cm.  
 Mä niin odotan innolla kissankarvojen imuroimista... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti