10.1.15

Curtains

naa naa2 Ensimmäiseksi, pahoittelut iphone laatusista kuvista. Oon tottunut laittaan kaikki kuvat järkkärillä, mutta hetken mielijohteesta ajattelin julkaista teille nämä. Mulla oli koko joulukuun ajan valkoiset verhot. Valkonen toi kivasti tilantuntua. Nyt ajattelin repästä ja pistää mustat! Kummatkin verhot ovat Ikeasta, päästää sopivasti valoa aamuisin. Mulla onneks on täällä kunnon pimennysverhot. Koska asun ihan keskustassa, näkyy kaupungin valot öisin liiankin hyvin, sekä aurinko porottaa aamuisin suoraan asunnolle, on nuo pimennysverhot sopivat tänne! Mitäs mieltä te olette?
ps. Bongaatko Lulua alemmasta kuvasta? 

2 kommenttia:

  1. Mä ottaisin noi rullaruttu verhot pois tosta keskeltä. Ikkuna näyttää isommalta, ja koko seinä näyttäis siistimmältä. Tai vaihto ehtosesti jos voisit laittaa myös tohon keskelle mustat verhot tulis enemmän sellaista yhtenäisempää fiilistä. Ja kaikki sopis vähän niinku yhteen.
    Ei oo mun asunto, et nää oli vaan ehdotuksia! Ja Lulu näyttää olevan tuolla kissapuun takana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mää niin ottaisin ne pois, mutta noi verhot kuulu tähän asuntoon, ne on tehty noihin ikkunoihin mittatilaustyönä :D

      Poista