13.1.15

1312015

ner piri
Siivoomisen jälkeinen fiilis. Parasta! Myin kirpparilta ostetun torkkupeiton ja ostin mun unelma peiton Jyskistä 15 euron alesta! Onneksi kävin ostamassa, oli viimeinen valkoinen torkkupeitto. Tossa on niin pehmeä karva ja onnekseni  mulla on samaa sarjaa oleva tyynykin - ja sekin yhtä pehmeä!
Järjestelin myös uudestaan mun seinähyllykön.
A4 kokoinen taulu Tiger 4€ // Musta taulu Ikea // Polaroid kamera 5€ kirppari // Maljakko kirppari // Valkoinen tekoruusu 80senttiä Ebay // Objektiivimuki 4€ Ebay // Alahyllyllä oleva sälä H&M // Sisustusvalon sain joululahjaksi //

 Vielä kun saisi muut sisustusjutut teille näytettyä niin hyvä olis!
Mun yöpöytä on Ikean apupöytä, joka jossain vaiheessa lähtee pois. Mulla toiveena olisi pieni lipastollinen yöpöytä. Saa nähdä löytyykö sopivaa!
Lamppu 12€ Kirppis // Kynttilänalunen 6€ Hemtex // Iso valkoinen kynttilä Ikea // Kuparinvärinen kynttilä, ja kolme mustapuukuparivalkokynttiläjutut H&M //

Nyt vielä isot rapsutukset kisuille ja nukkumaan <3

4 kommenttia:

  1. Ah ihana tuo peitto! Mulla kans tohon kuuluvia tyynyjä ja ne on pehmeimpiä ikinä, en ymmärrä miten oon missannut ton peiton! :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä pitäis olla vielä ainakin verkkokaupassa myynnissä, myös ruskeena tota peittoo löytyy ainakin Forssan Jyskissä!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Hah, voi kiitos :) Mä en itse pidä tosta :D

      Poista