15.12.14

Goodbye 2014

Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joullukuu Kohta on vuosi 2014 loppunut! Mun mielestä tämä vuosi oli mun parhaimpia vuosia. Mitäs kaikkee mulle oikein tapahtu? Aloin tän vuoden aikana hengailemaan yhä enemmän ja enemmän ystäväni Reginan kanssa ja hän on vieläkin (ihme) parhaimpia ystäviä, Pääsin bailaan todella paljon tammi/helmikuun aikana, koska silloin moni ystäväni täytti 18. Maaliskuussa shoppailin paljon. Kävin Treellä kirpparilla ja tein paljon DIY juttuja! Huhtikuussa olin Tuukan kanssa ensimmäistä kertaa Indiedays Inspiration dayssa, huhtikuussa pääsin myös valokuvaamaan paljon. 
Toukokuussa oli euroviisut, jotka katsoin ystävieni kanssa. Kävin yllättävän paljon kuvaamassa autiotaloja, sekä pääsin ekaa kertaa kuvaamaan YO juhlia! Kesäkuu oli ainakin todella kylmä. Meiksi oli ekaa kertaa kesätöissä, olin todella laiska koko kesäkuun. Kesäkuussa musta tehtiin myös juttu Seutusanomiin. Heinäkuussa menin Ikaalisiin valokuvaamaan Angelic showgirlssejä erääseen luksusmökkiin. Pääsin ekaa kertaa ralliauton ja jahdin kyytiin. Oli mukava ja siisti kokemus!!
Miks must tuntuu et koko Elokuu on ihan pimennossa.. Eiku niin, se meni valokuvausjuttuja tehdessä, hah! Musta tuntuu et Syyskuu vasta oli... Lisää valokuvausta!! Justimus ja Noste ja Protro!!! Habitare messuilla käväsin ja kivaa oli.  Lokakuu oli Helsinki ramppausta. I Love Me messut ja Indiedays Inspiration Day olivat kahtena eri viikonloppuna. Marraskuu oli varmasti mun tän vuoden odotetuin kuukausi, koska meiksi täytti 18!!! Taisinkin seurustella hetkellisesti tässä kuussa. Joulukuu... Extempore muutto. Okei ei ehkä ihan. Halusin jo tammikuussa muuttaa omaan asuntoon, mutta päätinkin odottaa aikuis ikään asti. Löytyi täydellinen asunto ja vuokrasopparit kuntoon ja tässä sitä sitten ollaan. Ja meiksi on happy!! 
Mitäköös 2015 vuosi tuo tullessaan...Keväällä mä valmistun, mun pitää alkaa etsiä töitä. Vai uusi opiskelupaikka? Mä en tuosta minun uudesta asunnosta hevillä lähde joten saa nähdä miten käy mun toive muuttaa Helsinkiin..
 2015 täältä hei tullaan ja lujaa!!!!!!!1

2 kommenttia: