3.12.14

3122014

e2 e3 e1 e4 e5 e6 Eka yö mennyt ja erittäin hyvin nukuttu! Kisut on vielä hämillään tästä kaikesta, mutta ikkunasta ulos tsekkailu on ollut kiinnostavaa ja hauskaa! Niin paljon autoja ja menoa. Mun asunnossa on ranskalainen parveke, ja ollaan kyttäilty Lissun kanssa sieltä ihmisiä. Mulla on hyvät maisemat. Alan tykkäämään enemmän ja enemmän mun asunnon väristä- paitsi tapetista. Näettekin tapetin sohvakuvassa. Mulla ei ole täällä mitään järkevää mattoa vielä, paitsi mun rakkaan mammani oma tekemä matto. Se on niin hieno että halusin sen tänne.  Olen hamstrannut tavaraa jo ennenkuin muutin pois kotoa, ja onneksi niin teinkin, meinaa on helpottanut paljon kun ei tarvitse ostaa sisustuskrääsää yhtään. Ostin tuon ihanan hedelmäkorin Tigeristä 4 eurolla, ei todellakaan paha hinta!

4 kommenttia:

  1. Vaikla tapetti ei ehkä ookkaan kauneimmasta päästä nii se ei todellakaan näytä niin pahalta ku oot laittanu just oikeita kalusteita ja kankaita, noi sohvatyynyt varsinkin sopii ihan täydellisesti!

    VastaaPoista
  2. Oon samaa mieltä ylemmän anonyymin kanssa! Toi näyttää just ihanan modernilta toi sohvakuva! Ja persoonalliselta :) Ei toi tapetti oo ees niin paha! Tietty vaikee yhdistellä värejä kun pitäis mätsätä ton tapetin kanssa :)

    VastaaPoista