3.11.14

Winter clothes inspiration

vaatteit // 1. // 2. // 3. // 4. // 5. // 6. // 7. // 8. // 9. // 10. // 11. // 12. // 13.

Jaa mitäs mulle kuuluu nykyään? Ihan hyvää. Sain työharjoittelupaikan Helsingistä ja peruutin Espanjan työharjottelun. Valmistun keväällä ja mulla on kamala rahantarve. Oon miettiny pari kertaa pitääkö mun jättää opiskelut ja mennä töihin kun mulla ei ole rahaa. Haluan muuttaa pois kotoa, ja pois Forssasta. Täytän ensviikolla 18 ja en pidä synttärijuhlia tai kutsuja kun ei ole rahaa. Mulla on kivoin poikaystävä ja maailman ihanimmat kissat. Öisin Lissu ja Lulu ei ole ihanimmat kissat, koska ne metelöittee ja raapii ovia öisin. 

2 kommenttia:

  1. Valokuvaavana ihmisenä äkkiä vähän taskurahaa kyselemällä haluaisiko joku kuvia pientä korvausta vastaan itsestään tai lemmikistään.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun valokuvauskeikkajuttuja tulee, niin ihmiset säikähtää kun pyydän hintaa :S :D

      Poista