9.11.14

Rayban


 photo b4_zpsccc1a5da.jpg  photo b2_zpsd60b2880.jpg  photo b1_zpsb31b0553.jpg
Ihanaa, olen taistellut Flickrin ja Photobucketin ja bloggerin kanssa koko aamun. Jäljelle jäi puoli onnistunut postaus ja kamala päänsärky. Päänsärky tosin johtuu siitä etten ole laittanut päähäni näitä rillejäni, jotka olen omistanut jo kuukauden. Elikkäs ihan perus hipsteri Raybanit. Mulla ei koskaan ole ollut huonoa näköä! Mutta menin yli kuukausi sitten optikolle tarkastuttamaan näköni, koska noin pari kuukautta sitten alkoi päänsäryt. Särky alkoi silmistä ja jatkui otsaan ja ohimoille asti. Ihan hirvee tunne. Menin optikolle ja padam, mulle paljastu että tarvitsen lähinäköön lasit. Mulle kerrottiin että mun aivot tai joku kuormittuu silmien tarkentamisesta joten siksi alkaa särkemään pää. Lasit helpottavat tarkentamista, joten ei ole särkenyt pää enää. Jippijee, Olen opetellut näiden käyttöä ja on todella hassua pitää välillä silmälaseja ja välillä ei ollenkaan. Instagramista näkee kuvan kun olen lasit päässä!: Anniinaho 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti