13.11.14

† Lately5†

ip1 // Meiksi on ollut nyt kohta 2 kuukautta työharjottelussa, ja mä niin tykkään tästä harjottelusta! // Töissä harjottelin haavan tekemistä. // Meiksi ja rillit // Lissu nukahti ja tälläkertaa tämmöte asento. //
ip2 // Meitin halloween poppoo // Oltiin tytsyjen kans Urjalan lukiopileissä, hauskaa oli. // Tytöt kiharsi mun hiuksia about puoltoistatuntia, tältä ne sit näyttikin. // Meiksi ja Jesse bilettämässä. //
ip3 //@Picnic Hämeenlinna Valkosuklaa kaakao ohnam. // Nooran kans tsekkailtiin halloweenmeikit // Tämmöset niistä sit tuli, Nicki Minaj, moi. // Edellisviikolla oli koulussa Rekrypäivät joten meiksi sai pelleillä studiolla kokonaisen viikon (kuvia tulee myöhemmin) // 
ip4 //Erittäin hyvin onnistuneet pätkismuffinssit...// Ja ei niin onnistuneet Macaronssit // Oon niin rakastunut k-marketin salaattiin! Niin hyvää. // Tässä koristeltut muffinit, valmiita syötäväksi, noiden sisällä oli pätkis herkku. //

ip5 // Löysin Clash Olsonilta täydellisen lampun! // Lulu ihan aamuväsyny // Goodmanissa oli taas ylläripylläri hälytys, aluks olin vähän hämmentyny et mitä ihmettä tapahtuu  kun pikkulapset ympärillä itki paniikissa. Iltalehdessä luki että joku auto oli ajanut johonki näh. // Ennen hälytystä mieli oli happy koska tilasin juuri hyvän kaakaon. //

ip6 //Rekrymaanantai amiksella, studio kasaan ja sen jälkeen väsytti. // Siis oikeesti, lisää salaattia kiitos! // Ja lisää kiitos.. // Helsingissä ollessani kävin aamupalalla Waynes Coffeella ja mä tykkäsin. Kermavaahdosta meinaa .. // 
ip7 // Kävin 11.11 päivä mun ekalla drinkillä Rocks Cafessa! // Leipomista ja leipomista, mm // Noora teki yks pv romanttisen aterian meille. Siipiä ja Cokista // Aloin miettiin miks mulla ja parilla muulla oli Indiedaysin päivässä nimilapussa tommoset kivat reunat? //

ip8 // Kokeiltiin Noorankans huomisia Reivimeikkejä, tais mennä kyl mun kohdalla vähän yli.. // Lulu vinku kinkkua. // Lulu, minä ja aamu <3 // Mun eka Alko ostos!!!!!!!11 Kuumotti!!1! //

Huomenna suunnaks Ideapark ja sen jälkeen Loimaalle K-Reiveihin! Niin hyvä perjantai tulossa <3 Pitäkää hauska viikonloppu <3 

2 kommenttia: