29.10.14

Laittoman hyvät kengät

Kengät1 kengät2 Multa löytyy korollisia kenkiä. Ainoa ongelma on siinä, etten osaa kävellä korkeilla koroilla, sekäjalkani väsyvät nopeasti. I Love Me reissun päätteeksi käväsin Monkissa tsekkailemassa tarjonnan, ja mulla ei ollut mitään aikomustakaan ostaa 45 euron kenkiä. Kengät näyttivät tosi kivalta, kunnes huomasin -30% alennuslapun! Annoin olla ja lähdin pois.. Pari tuntia myöhemmin tulin uudestaan katsomaan kenkiä, ne jäivät kaivelemaan mun mieltäni. ''Hitto pitäis kyllä testata, jos ne on kivat jalassa.'' Hiki päässä etin 38 kokoa, ei missään. ''Eiku hetkonen, toi toinen mimmi testaa niitä, Shit!'' Löysinpäs 39 kokoa olevat kengät ja nappasin ne äkkiä itselleni. Viereinen mimmi katseli vierestä.. (varmaan halusi kokeilla 39 kenkiä) Käppäilin penkin luo testaamaan . _NE_OLI_HYVÄT_  En edes miettinyt kun olinkin jo kassalla. 31 euroa kengistä ei ole paha. Varsinkaan tämmöiselle töppöjalalle joka ei osaa kävellä korkkareilla. Nämä osottautui erittäin hyväksi ostokseksi! Minä valokuvasin n.2-3 tuntia nämä kengät jalassa, lauantaina olin koko päivän Helsingissä _nämä_  kengät jalassa. Sitä kävelyn määrää.. Illalla kävelin bussille. Jalat niin poikki, etten jaksanut kävellä enää yhtään. Pahoittelut kanssamatkustajille, jos näytin siltä että olisin paskonut housuun. Pieni korko sai siis mun jalat niin kipeeks että huhhuh -mut se ei haitannut! Nää on silti niin hyvät ja rennot kengät!

Seuraavaks mun unelmissa olisi nämä kengät!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti