7.9.14

Me.. about...

b1 b2 Kyllä. Minä... Ensimmäiset kuvat on Anniina 13v  ja toiset kuvat Anniina 14v. Hah,  teini-ikä<3 Mitä parhainta aikaa. Mua nykyään harmittaa kun kaikki vaan kasvaa ja aikuistuu. Olis niin kiva olla vielä nuori. Vaikka vielä olenkin nuori, olisi silti hauskaa elää teini ikä uudestaan. Äidin mukaan en ollut edes paha teini! Muistan kun kävelin kaupassa ja äitin piti olla 2 metriä kauempana musta, kun häpesin sitä niin paljon, en kehdannut kävellä äitini kanssa kaupassa!? Mikä ihme juttu toiki on joskus ollu! Nykyään on ihanaa käydä äidin kanssa kaupassa. Tää kasvaminen on niin ihmeellistä... Tänään mun lapsuuden ystävä täytti 18, ja mä täytän parin kuukauden päästä. (Aika kuluu niiin nopeesti)  Mä odotan innolla, mutta silti taas jännittää kaikki.... Onneks ei tarvitse alkaa perustamaan vielä perhettä, meinaan lapset olisi _viimeinen_ asia tällähetkellä mitä haluaisin! (terkuin olin tänään IKEASSA kummipoikani kans, huhhhuh... Okei oli reipas ja kiltti poju)
Noh, jos nyt ensin täytetään 18 ja sitten stressataan muista asioista. Mä aion nyt stressata huomista päivää ja mitä mä pistän päälle... Hyvää yötä ♥

1 kommentti:

  1. Aaaaa!! Ihana toi kuva missä sullon rillit päässä!

    ♥: uunanelama.blogspot.fi

    P.S. Ihailen sun tyyliä kirjoittaa! Ja kaikki nää kuvat... Yks sana: Bueno! :*

    VastaaPoista