29.9.14

† Lately4†

00Tein pitkästä aikaa rakennekynnet, ja vielä valkoiset <3 //  Lulu on aina vinkumassa multa herkkuja tai ruokaa.. Tälläkertaa se sai nuolla jäätelöä!

0 Mun Helsinkireissun paitani // olin tosa joskus kuvailemassa mun koulutehtävääni!
  1Lulu ''istuu'' // Ruostenjärvellä ottamassa kuvituskuvaa (asiakaspalvelutöitä)

2 Kummipoikani synttäripäivä // Ja samaan syssyyn saman päivän meikit ja tukka.
  3Citymarketin salaatti ja parhain salaatinkastike(btw, Forssalaiset, tota salaatinkastiketta on pizza pirssin herkkusalaateissa) // Minä ja mun fanta pose

4 Kultamussukka ja minä // DIY: Foliosalama, toimii muuten hyvin! 5 Samalla kun käväsin Habitaressa, korkkasin seurueeni kanssa Viet/thaikku ravintolan, oli todella hyvää ruokaa! // Ostin yli kivan kaulakorun! 6 Anniina kohta 18v ja mä katoin Winx clubin ekan tuottarin // Minä ja mun ripsienpidennykset, ihanaa olla nätti ilman meikkiä!


<3A
psst. Muut Lately postaukset löytyy:
& 3.tästä

8 kommenttia:

  1. Siis mitä toi salaatinkastike on, saaks ihan purkkina kaupasta? T. Pitsa Pirssin salaatinkastiketta rakastava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saluti salaatinkastiketta! löytyy prismasta salaatinkastikehyllyltä, maksaa about 5.10e

      Poista
  2. Mitä ihme saluti kastiketta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. j00, Saluti salaatinkastike, maailman parhainta salaatinkastiketta <3

      Poista
  3. MÄKI KATOIN 2 WINXIN TUOTTARIA JUST

    VastaaPoista
  4. tee tosta salamasta postausta! mitä sen pitäis tehä yms :)

    VastaaPoista