17.9.14

Best Cosmetic Products

b1 b2 b3 Mä olen vihdoin löytänyt itelleni melkein täydellisen meikkivoiteen! Lumenen Color Correctin  meikkivoide. Voide on jotain niin kevyttä ja peittävää! Meikkivoide maksaa marketeissa about 15 euroa ja tänään Citymarketista löytyi k-plussa alennuksella vain 10 euroa. Tämä on kai ensimmäinen meikkivoiteeni jota ostan toisen kerran. Suosittelen kaikille! Vielä en ole päässyt testailemaan lumenen muita cc tuotteita mutta luulenpa että tulen vielä testailemaan!

Yllätys! Gina Tricotin musta luomiväri- parhain luomiväri mitä mä olen kokeillut. Pigmenttiä on todella paljon ja musta tuntuu että toi nappi ei koskaan lopu, ostin ton luomivärin joskus 3 vuotta sitten! Hintakaan ei huimaa, muistaakseni GT:ssä yksi luomivärinappi maksaa 3.95€ Multa löytyykin mustan napin lisäksi ruskea ja valkoinen!
Henkkamaukan NUDES & kuvasta puuttuva SMOKEY on mun lemppari luomivärejäni. Voisin joskus kerätä kaikki henkkamaukan  tähän sarjaan kuuluvat luomivärit!! 

Tekoripsiä yleensä käytän kun lähden juhlimaan. Silloinkun mulla ei oo nassussa ripsienpidennyksiä, laitan yleensä Ebaysta tilatut räpsyt ja liimaan ne tällä liimalla. Liima on pirun hyvää ja se pitää ripset silmillä koko yön! Tämä liima on ollut mulla jo about vuoden, valitettavasti en muista mistä ostin tämän...(ehkä seppälä??) Ainoa miinus tässä on haju, ihan kamala!


4 kommenttia: