13.8.14

Uusi ulkoasu

piiasd © Anniina Aho 2014 Kyseinen kuva on yksi koulutehtävästäni. ''Kuvaa jotain pelottavaa''

Vihdoin ja viimein sain ulkoasurumban loppuun, joka oli loppujenlopuksi aika nopea. Yleensä mulla menee pieleen kaikki tai joku ei mene niinkuin pitäisi. Tämä on nyt niin mun lemppari! Oma pärstäkuva pitäis kyllä päivittää koska kyseisessä kuvassa on liian vihreä filtteri (plus se on iphone kuva iy)
Mitäs mieltä te olette? Pitäisi julkaista teille lisää kuvia, olen niitä meinaa ottanut nyt taas kun alko koulut ja oon nini innoissani koulusta. Valokuvaus on vaan niin parasta! Olenkohan ainoo joka iloitsee koulunkäymisestä...

Noh, nytkun on uusi ulkoasu, voisi motivaatio palata takaisin! Oon ollut niin laiska, paitsi tänään.. Meinaa mä siivosin mun huoneeni. Todenteolla ihan kunnolla koska siivosin mun lipastoni jossa oli kaikki mun Anniina 15v muistot sullottuna sekasin papereille ja purkkeihin. Millon mitäki tampoonia ja tupakka-askia löytyi.. Pari tyhjää tölkkiäkin taisin löytää!hehe... Noh, ne on nyt heitetty roskiin. Suorastaan jätesäkillinen muistoja lensi roskiin, mikä on ihan hyvä vaan. Sekä pari muuta jätesäkillistä lensi ulos. Onneks olen opetellut heittämään turhat asiat roskiin, koska joskus en  viitsinyt/halunnut luopua melkein mistään, mitä omistin.

4 kommenttia:

  1. Miksei sun blogi päivity enää mun blogilistalle bloggeriin? :( Onneks seuraan sua ja AuRevoiria fb, et saan sitä kautta tietää millon blogi päivittyy mut silti. :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi johtua siitä kun en oo postaillu nyt tässä lähiaikoina? =D mullakin on joskus ollu tota samaa ettei oo kaikki postaukset tullu blogilistalle =(

      Poista
    2. viimine postaus minkä se näyttää on vuoden takaa :'(

      Poista
    3. Ai, koita lopettaa seuraaminen ja liittyä uudestaan =)

      Poista