28.8.14

HKI 2182014

b1 b3 b4 b2 Huhhuh mikä päivä oli tuolloin, mä niin rakastan käydä Helsingissä! Tuntuu että kuuluisin sinne. Tahtoisin käydä Helsingissä niin usein ku saisin. Ympäristö ja ihmispaljous houkuttelee mua enenmmän ja enemmän. Haluisin kivan yksiön keskustan läheltä jossa olisi iso ikkuna, josta näkyisi upeat maisemat ja lattia olisi vanha valkoinen puulattia. Toivottavasti joskus mun tieni vie täältä pienestä "kaupungista" keskelle kaikkeen siihen, mistä oon unelmoinu. Unelmia vaan romuttaa ylikalliit vuokrat :D Käytiin tosiaan tuona päivänä Ateneumissa tsekkaamassa Tove Janssonin näyttelyn , (oli ihan jepa) ja Taidehallissa tsekkaamassaa joku abstraktin taiteen joku (?) en muista kun ei kiinnostanut.

Noh, pidemmittä puheitta, taidan mennä nyt nukkumaan. On ollut ''raskas'' päivä.  Ensin lääkäriaika ja samaan aikaan odotellessä lääkäriä mahaa vääntää ja oksettaa. Onneksi pääsin kotiin nukkumaan ja odottelemaan röntgenkuvauksia. Kolmiolääkkeiden ja buranan voimalla koitan taltuttaa mun niskakipuni, joka on ollut koko viikon kipeä :/ Tiedättekö semmoista tunnetta, että kantaisitte todella painavaa kauppakassia kädessäni ja käsi väsyy? -Hyvä jos tiedätte, meinaa mulla on semmote olo niskassa. Tuntuu että kannan niskallani painavaa ruokakassia. Ei kiva!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. 3<3<3<3<3<3<<<<3333<<3 emmi mikset pääse meitin bibbaloihin olen surullinen.

      Poista
  2. Oih stadi on kyllä huippu paikka!! Ja tuo sun asuntohaave sieltä kuulostaa ihanalta :) Btw millä muokaat sun kuvat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi niin kuullostaa <3 ja muoksin photoshopilla

      Poista