20.8.14

†† Fashion shooting ††

b3 b4 b7 Photos by Anniina Aho 2014 Model Noora N.

Oli hätähousuna pakko tulla julkaisemaan mun koulutyöhön liittyvät kuvat teille, koska oon niin tyytyväinen näihin! Mun aiheena oli muotikuva ja tietysti tiesin, että Noora soveltuu näihin kuviin täydellisesti! Pakko hehkuttaa, että media-ala on kyl ihan parhaimmistoo opiskella. Hirvee kasa valokuvausaiheita- ja joka maanantai niitä tulee lisää. Työssäoppiminen lähestyy ja mun 18 synttärit. Parin viikon päästä pääsenkin jo varaileen lentolippuja Espanjaan ja hoitaan kaikki vakuutusasiat kuntoon. Tää vuosi menee ihan hujauksessa! Kohta onki sit jo valmistujaiset (heko heko melkein viel 10kk valmistujaisiin)  Mutta se on niin lyhyt aika. Noh, toivottavasti tykkäätte! Nyt kisut kainaloon ja nukkumaan- huomenna Helsinkiin <3


2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja tuo tatuointi! Siis just tollasta samantapasesta just samaan kohti oon haaveillu ja toi näyttää niin kivalle! :)

    VastaaPoista