10.7.14

Summerphotos via Iphone

1// Kesän alussa kukki ihanasti omenapuut!// Kesäinen hiekkatie// Ihana Lulu //Mun DIY kengät//2//Paksut jalkani//170päivää Espanjaan(oikeestaan enää 144) //IHANA KESÄSÄÄ// Mun Särkänniemi asu//4//Minä ja Jessika fiilisteltiin Juulialla// Ostin uudet sukat :D // Musta tehtiin pari viikkoo sitten Seutu Sanomiin juttu mun bloggaamisesta.  Jutun pystyy lukemaan täältä (sivu 14) // Kokeilin mun uutta Fisheye linssiä iphonella// 3//Olin juhannuksena kalastamassa,löysin jopa mun vanhat vaaleenpunaset Hai kumpparit!// Viimisimmät Polaroid kuvat.//Käytiin Noorankanssa Särkkiksen Sea Lifessa// Lulusta on tullu hirvee kiipeilijä! Herään öisin välillä siihen ku se hyppää tuolta ylhäältä!//5//Juuri tältä viikolta otettuja,, Mökkirentoutumista kiireisen kuvausjuttujen jälkeen. Kiitos Piia Rautio, Petteri Avilia ja Angelic Girlssin tytsyt <3// Kuvassa näette törkeen siistin ralliauton ja mut, joka pissaa housuun Half Pipessä (vitsivitsi).. Noh.. Menin ton kyytiin. Siis se oli niin siistiä! Menisin uudestaan kyytiin jos saisin, se vauhti oli kova ja kirkuin alussa matkalla, varoittelin kuskiakin ennenkuin lähdettiin. Mutta ei se loppujenlopuks ollu paha! Illemmalla kävin katsoon auringonlaskua ja tein itelleni ihanan kukkaseppeleen <3

Ps. Tulette vielä näkemään mun räpsimiä kuvia =) Jos kiinnostaa nyt jo tsekkailla niin käykäähän tyypit TÄÄLLÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti