22.7.14

Cross shirt and Denim shorts

b1 b2 b3 Ootteks huomannu etten omista kättä. Se yleensä katoo kuvien ajaks :O:O
(vaatteet--> löytyy seuraavasta postauksesta, kaulakoru Ebay)
Kuuma kesäpäivä ja meiksi on makoillu koko päivän himas. Koitan selvitä viikonlopusta. Olin viikonloppuna tosiaan Wanajassa, en kylläkään festarialueella, koska ulkopuolla oli paljon hauskempi meno!
Wanajassa oli joo hauskaa. Sain paljon uusia ystäviä ja todellakin aion mennä ensvuonna uudestaan. 
Seuraavat ''festarit'' olis sitten Forssan Holjat, Oon aika pettynyt tänä vuonna esiintyjiin. Mihin ne laadukkaat ja tunnetut esiintyjät katos? Ei mua kiinnosta nähdä forssalaisia esiintyjiä keikumassa lavalla :D (Älkää lyökö) No ainoastaan menen varmaankin tsekkaamaan Stigin. Jos edes vaivaudun menemään sisään.
Pääsin julkaisemaan tämän postauksen nyt keskellä yötä, olin kaverin kanssa etsimässä geokätköjä. Löydettiin kaks ja etsittiin yhtä melkein 2 tuntia!  Mutta nyt, on pakko mennä nukkumaan, hyvää yötä <3

5 kommenttia:

  1. Mikä on geokätkö? :o oot tosi kaunis ja mun mielestä on tosi ihailtavaa ku uskallat olla oma ittes tääl blogissakin! :) muakin ärsyttää noi Holjilla esiintyvät "FORSSAN OMAT TÄHDET" :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://fi.wikipedia.org/wiki/Geok%C3%A4tk%C3%B6ily
      ^^ tossa infoa geokätköilystä =) ja kiitos paljon, ihana kuulla tämmöisiä kommentteja <3 ja jep, missä kaikki hyvät esiintyjät luuraa?!?! =D

      Poista
  2. vähän sulla on tossa vikassa kuvassa kivasti hiukset!

    VastaaPoista
  3. Voi kun olet ihana! mun lempi bloggaaja! ps. siulla on ihana kroppa ja oot toosi tosi kaunis! Loppuun toivoisin vielä postausta jossa teet hius tai meikki tutoriaalin kuvilla tai videolla. :))

    VastaaPoista