23.6.14

Piece of Glass

Kiss kiss Forssalaisia miehiä tööt
tööt2 Mun Uber ihanat aurinkolasit rantautu viimeviikoloppuna Ebaysta. Ajattelin käyttää näitä kuvausjutuissa yms yms. Miinus noissa on vaan se, että ne tippuu mun päältä, enkä tiedä miten saisin kiristettyä niitä! (HELP) 
            Oon viettäny pienehköä juhannuslomaa (Simssin pelaamista) Tuntuu et aina kun alotan pelaamisen, mä katoon maapallolta kun mä vaan pelaan ja pelaan. Paitsi nyt kun jatkuu taas työt... Noh enää tää viikko niin oon taas vapaa! Mulla on ollu niin suurenmoinen kesä tähän asti. Oli Miss Forssa kuvaukset, juhannuspläh, Seutusanomien haastattelu, töitä, töitä ja kissojenkans hengailua.
Muta kyllä tää bloggailu tästä vielä nousee :) Muistakee muuten lukee Foken Seutusanomat tällä tai ensviikolla! :*

Pusmau ☻ ps. Kuvat otettu uudella Fisheye linssillä joka on tarkoitettu Iphoneen. Linssi Ebaysta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti