9.6.14

I don't care, I love it

a2 a1 a3 a4 a5 a6 a7 huh, oli sit pikkunen kiire räpsästä mun laukuista ja kengistä kuvia ulkona, kun törkee ukkonen iski. Oon hamstannut itelleni kahdet kengät ja kauhee kasa laukkuja. (kaikki laukut ei nyt päässy kuviin köh)
Muistattw varmasti tuon kukkalaukun viime kesän postauksista, mutta FINALLY oon löytänyt mun rakkauspakkaus laukulle kenkäkaverit. Nimittäin oon ettinyt näitä kenkiä _niin_ kauan kun näin ekaa kertaa kyseisen kukkakuosin Are You Feeling Fashionable blogissa. Nuo ihanat ruusuiset kengät ostin tutultani. Alkuperäisesti Ellokselta. Laukun ostin viime kesänä ystävältäni, ja alkuperä on Primark. Hauskaa että eri yristyksellä on sama kuosi! Mun hopeaa laukkuani ei ole näkynyt täällä blogissa kai koskaan (?) Ostin sen joskus kauan sitten New Yorkerista 5 eurolla. Tän päivän löytö kirpparilta oli  Forever 21 mekko, joka maksoi huimat 2€! Toivottavasti tulee käyttöön. mulla ei oo koskaan ollut ton tyylistä mekkoo. Kengät ostin tutultani 15 eurolla, alunperin Nelly.comista. On niin ihanat ♥ Oon ajatellut tilata nuo kyseiset niittiballeriinat mutta nyt ei enää tarvitse.

Mulla on niin kiireinen viikko, toivottavasti kerkeän kirjoittelemaan. Mut voi bongata Torstaina klo 17.-20.00 Ehtootorilla! klik Perjantaina mulla alkaa työt, lauantaina kuvauskeikka ja sunnuntaina särkänniemi!! Ette voi uskookkaan kuinka mä odotan särkänniemeen menemistä!! Oon niin innoissani etten jaksa odottaa sunnuntaita. Olin huvipuistossa viimeks yläasteella.. huhhuh

2 kommenttia:

  1. Harmittaa ihan sikana etten pääse ehtootorille torstaina kun oon töissä :( olis ollu niin kiva nähdä, että mitä oon saanu aikaseks!!

    VastaaPoista