7.6.14

Flower Girl

r2 r4 r6 r9 r12 r14 r11// Model: Regina Nieminen// © Anniina Aho // Canon EOS 60D Canon ED 24-105mm F/4 L //
Olin eilen reksulla kuvailemassa, tuli pieni extempore kuvauskeikka! Saatiin kyl _törkeen_ hienoja kuvia! Malli huus kyllä tuskissaan kun hyttyset pisti ja piti olla ihan liikkumatta. yh!  Mitäs mieltä te ootte kuvista? :)
Mulla oli eilen niin ihana päivä, aika ikimuistonen päivä tyttöjen kanssa. Vaikka Forssassa ei ollut mitään menoa, oli silti hauskaa. Ajeltiin ympäri Forssaa, laulettiin, naurettiin ja pidettiin muutenvaan hauskaa. Mun hauskuus kyl loppuu ensviikolla kun mulla alkaa kesätyöt... Mutta sitten töittenjälkeen vielä on lomaa, holjat ja kaikki ihanat jutut oottelee mua ♥  Eikä syksy ja talvikaan niin paha, meinaa alkaa mun työssäoppiminen mitä odotan ehkä eniten tästä vuodesta. Siitä sitten myöhemmin ;)

ps. Käykää äänestämässä mun kaverini siskon kuvaa Finnair & Cheek keikka kisassa! pääset äänestämään tästä 


2 kommenttia: