1.5.14

Via Iphone

1
// Selfie meikin jälkeen! //Oli niin kesäinen ilma, joten oli pakko olla ilman housuja #Sukkahousutrytyssä //2//Tilasin Ebaysta itelleni prinsessaverhon ^_^ // Taas joku Selfie kun oli tylsää! // 3//Menin yks pv käymään Reksulla ja toin sille pusuja :* // Tein kauheen kasan herkullisia mokkapaloja! //4//Juulian kanssa jameilla, tais Emppuki olla tuolla! // Kello 6 aikaan aaamua, nam //6//Selfie again.. Ja mun ihana kukkapanta ♥ // Otin mun rakkaista kisuista Polaroid kameralla pari kuvaa :-)7//Melia teki mulle ja Reginalle törkeen herkulliset katkarapuleivät! // ''Aamupalaks'' keksiä ja maitoo //8//''Nolis'' // Kävin Stadissa ja oli pakko hakee Starbucksista juomaaa //9 // Katajanokassa oli hienoja rakkauslukkoja puspus // Väsyneenä bussissa.. Oikeesi kattokaa nyt miten oon nukkunu?! Ihan väärinpäin?! //


Miten tyypeillä on mennyt vappua? Itse olin kotona ja katsoin Gossip Girliä. Forssassa sataa lunta ja mun pitäis julkaista teille makrokuvia mut rakas siskoni unohti palauttaa muistikorttini. 
Pian alkaa kesälomakin ja mulla ei oo mitään käsitystä siitä, että mun pitäis tehä koulutehtävät yms loppuun... aargh! Noh kyl tää tästä..

Hyvää vappua kaikille♥  

3 kommenttia:

  1. Onks sulla enää huulilävistystä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mulla , oon hukannu kaikki kivat pallot niin mulla on tässä semmote pieni nysä niin ei näy oikeen missään kuvassa:D

      Poista