26.5.14

Uusia kesäjuttuja

1 lissääkuolleitakukkasiavittu 2 reasonss 3 revikukkasiaviilsviils 4 vittusentä Olen varmaan hehkuttanut nyt jo 3 postausta kesästä ja lisää tulee! Tälläkertaa ei löydy vaatteita,mutta 
naama ja tukka juttuja senki edestä. Tässä on mun nyt uusimmat ostokset.

Dove Go Fresh deodorantti,mä tykkään tästä sarjasta kovasti! Klippoteket Kuivashampoo on parhainta kuivashampoota mitä tiedän! _suosittelen_  Four Reasons Repair shampoot ja hoitoaine, tilasi nämä Fanletti.fiiltä, jossa yksi puteli maksoi 5.90€ Mulle juur nämä repair tuotteet on parhaimpia.  Hiukset tykkää ja mun on kasvanut tukka tosi paljon, kun oon käyttänyt näitä tuotteita! Rainbow Face Care puhdistuspyyhkeitä pittää olla! Mulla oli Garnierin puhdistys pyyhkeitä mutta nää Rainbowin on parempia (ja halvempia), vaikka mielestäni nää haisee ihan _hirveelle_... Lumene Easy Wash Mascara tuli Fanletin paketin mukana, ihana yllätys! Kokeiltu ei ole vielä kun mulla on tällä hetkellä ripsienpidennykset, mutta jos teillä on kokemuksia tästä ripsarista niin kertokaa toki!Lumene CC Color Correcting meikkivoide. Tää on tosi kevyttä ja monessä blogissa kehuttu meikkivoide, halusin kesäks jonkun hieman kevyemmän meikkivoiteen, ja toi kelpas. Tossa meikkivoiteessa on kaikki yhdessä joten + siitä (eli meikkivoide, peitevoide, primer ja sit jotain muutaki ) Mun sävy tais olla Light. Viimeisimpänä, vihdoin ja viimein sain tilattua Ebaysta hopean kaulaketjun, joka on kyl tosi lyhyt kaulakoru. Pitää pistää siihen lisää jotain ketjua, että pidentyis koru hieman. Hiton kiinankorut. 

4 kommenttia:

  1. Kun tilasit noi Four reasonin tuotteet, niin oliks siinä millane postimaksu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en nyt muista mut mun mielestä about 3-4 euroo postit=)

      Poista
  2. ja vielä että sisältääks ne silikonia vai ei? lukeeko putelissa ettei oo silikonia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei sisällä :) Ei siinä kai erikseen ilmoteta että ei sisällä silikoonia.

      Poista