20.5.14

Summer Clothes

b1 b2 b3 b4
 ○Pitsipaita 5€ FB Kirppis○Shortsit 19.95€ Vero Moda○Mekko 24.95€ New Yorker○Kukkahame 9.95€ New Yorker

Jahas, nyt on kesävaatteita ostettu ja vanhoja oon myymässä pois, aattelin uudistaa vaatekaappini kesänaikana.  Noi shortsit oli aika jäätävä ostos. Koska mä en yleensä pidä shortseja. Kukkahametta oon ettiny kauan ja nyt löyty semi kiva. Lisää kyl pitäis ostaa! Mitä teitin kesäsuunnitelmiin muuten kuuluu? Itse ajattelin uida mahdollisimman paljon. Haluaisin vaalentaa hiuksiani hieman vaaleammaksi. Ostaa mahdollisimman vähän kaikkea turhaa, pitää hauskaa ja olla paljon kavereiden kanssa. Haluaisin tehdä kissoille ulos jonkun paikan, missä ne sais olla. Sit toivoisin että olis paljon semmosia ilmoja, että ukkostais paljon. Haluisin mennä autoon ja katsella ikkunasta salamoita. Joisin kylmää limpsaa ja radiosta sois joku hyvä biisi. Valokuvata haluaisin myös erittäin paljon!
Toivottavasti tämä kesä ei ole liian hiostava ja kuuma. Meinaan mulla tulee ongelmia nukkua. Viime yö meni tuulettimen, kylmäpussin ja kylmävesipullon voimin. Silti mulla oli kuuma. & se hiton kylmäpussi lämpeni.... ärr
BTW
   Mikä on teitin lemppari vaate näistä? 

6 kommenttia:

  1. toi new yorkerin mekko on kiva! :-)

    VastaaPoista
  2. Sulle olis haaste mun blogissa :)
    http://teenmombutgoodmom.blogspot.fi/2014/05/haaste-ja-kuvia-eiliselta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tänks! oon tehny ton joskus, mutta voisin taas tehdä uudestaa ku siitä on niin kauan aikaa!

      Poista
  3. Toi pitsipaita on makee!

    http://nellijj.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! btw, ihana blogi sulla. ulkoasu on hieno!

      Poista