29.5.14

Se on kesä ny

b3 b4 b2 b1Hah, kissojen takia mun ikkuna on noin likainen. Ne tykkää tökkiä neniänsä ikkunaan samalla kun ne tuijottaaa lintuja :D
Huh oon yliväsyneenä järjestänyt mun huonetta kesäisempään tyyliin. Mustat verhot vaihtui valkoisiin, ja pari pöytää siirsin eripaikkohin.Tästä tuli tuplasti kivempi! Tylsyydessäni pelleilin ottamalla hiuksistani kuvia, hah. Mulla alkoi eilen kesäloma ja pidin hauskaa kavereiden kanssa. Saatiin todistukset ja oon kyl ihan tyytyväinen todistukseen (Atto aineet almost kaikki 1...) Mut muuten jeejee! Pääsin sentään amiksen matikasta läpi, mikä oli haasteellista, koska mulla oli yläasteella helpotettu matikka. 
Onks teillä muuten mitään kesälistaa? Olin yks päivä syömässä Toten kanssa ja sain häneltä idean miettiä, mitä kaikkea tänä kesänä aion tehdä.- Siitä tuli hiton pitkä lista... Toivottavasti onnistun toteuttamaan edes pari.
Hyvää kesää kaikille, yritän panostaa kesällä  vielä enemmän blogiini!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti