18.5.14

L`oréal Paris Hiusvärit

Postaus on tehty yhteistyössä Indiedaysin sekä L`oréal Paris`n kanssa b1 b2 b9 b3 b4 b5 Värjäyksen jälkeen hiukset näytti tältä: b6 b7 b8
Pöö, sain kokeiluun Lorealin uusimpia hiusvärejä. Kasvatin mun ihanaa juurikasvua hieman lisää ja nyt oli aika värjätä liukuvärini uudestaan. Yleensä käyn kampaajalla värjäyttämässä, mutta nyt annoin kotiväreille mahdollisuuden. Olen nykyään alkanut luottamaan juuri näihin Preferencen hiusväreihin koska ne toimii! Silloinkun olin kokonaan blondi, värjäsin aina Preferencen blondeilla. Nyt mulla oli kokeilussa Loreal Preference Glam Lights (JOKA MUUTEN TOIMI MUN LATVOIHIN AIKA TÖRKEEN HYVIN)Glam Light on tarkoitettu raitojen tekoon. Pakkauksen mukana tuli semmote kiva raidoituskampa ja muhaha säästin sen seuraavia värjäyksiä odottelemaan, meinaan  sain silllä harjalla erittäin kivasti myös liukuvärin!
Ruskea hiusvärinä toimi Loreal Paris Recital hiusvärin sävyssä 5.3 Chestnut Brown 
+
TÄÄLTÄ Pääset osallistumaan kivaan arvontaan!
Valitse suosikkihiustrendisi ja  50 onnekasta voi voittaa valitsemansa Préférence Glam Lights raitatuotteen!!!
Onnea arvontaan kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti