12.5.14

JuurikasvuSelfiet & AHDISTUS

rofiilikuva 2 6 5 3 7 Todays Outfit
Neule Kappahl / Mekko H&M / Kaulakoru Kirppis(cubus) /Kengät Kirppis+DIY)

Pitäis kai tehdä oikeesti jotain tolle juurikasvulle, ja pian... Ajattelin kyllä pian värjätä sen pois.
Heti kun jaksan ja ja,,, ja kun olisi enemmän kuin 2 kättä ja kunnon tarvikkeet, yleensä mulla jaa vaaleita kohtia tukkaan :'D

Mun on pakko paljastaa teille mun tän hetkinen ahdistus. Nimittäin skootterilla ajo. Pelkään nykyään ajaa..
 Se on _todella_ häiritsevää ja pelottavaa. Vaikea ajaa nykyään sen kaatumisen takia. Alkaa ahdistamaan ja hengitys salpautuu heti, kun skootteri vähänkin liikahtaa mielestäni liian sivulle. Pelottavinta on kaartaminen ihan missä tahansa kohdassa. Jos kaarran vasemmalle, pelkään enemmän ja jalkani menee oudosti ihan vaistosta vasemmalle puolelle reilusti, sitten pelästyn ja alan haukkomaan henkeä. Sama kun ajan suoralla tiellä ajattelen päässäni, että tie on oudon liukas ja meinaan kaatua, sitten kun tulee niitä maaliviivoja en uskalla ajaa niitten päällä yhtään! Tää on todella ärsyttävä riesa, ja oikeesti myönnettävä on se, että pelottaa ajaa, ihan hitosti. Onneksi silloinkuin kaaduin, oli tie jäässä oli ns. pehmeä lasku. Nyt on eri asia jos kaatuisin. Oon miettiny, vaikka se oli vain pieni kaatuminen, tajusin miten helvetin onnekas olin! olisin voinut ''hyvällä'' säkällä saada kallomurtuman ja vammautunut elinikäisesti. 
 auki.. Hrr  Hitto miten saan ton pelon pois? :c

5 kommenttia:

  1. Mulla on täysin sama juttu autolla ajamisessa, vaiks en ikinä oo ees kolaroinu.Ahdistaa vaan että kun tulee rekka vastaan ni se 'tuuli' mikä siitä tulee heittää mun auton ojaa :D sit aina ku ajan ja rekka tulee vastaan ni puristan kädet hies rattii et varmana pysyn tiellä:D mua on kyl auttanu siihen sit se kun oon vaan miettiny et tyhmä pelko ja et kuinka todennäköistä ois et niin muka kävis. Auto ja skootteri on kyl täysin eri asia, toivottavasti pääset yli pelostas :( ja ajelet si vaikka vähän hitaammin ja rauhallisemmin niin ei satu niin paljon jos kaatuu ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tänks! Oon joo alkanut ajamaan hieman hiljempaa kun normaalisti, noi on joo noita tyhmiä pelkoja mitä mäkin ajattelen ajaessa :'D

      Poista
  2. Kakspyöräsellä ajaessa ainakaan mutkiin ei kannata mennä epäröiden. Jos painaa jarrua samalla kun kallistaa, saattaa helposti kaatua. Ja muuten jos laittaa jalan sinne sivulle, niin sekin voi järkyttää tasapainoa. Ajat vaan varovasti hiekkasissa kaarteissa ja luota omiin ajotaitoihin! :)

    VastaaPoista
  3. Sama vika auton kanssa. Mä ajoin kolarin talvella ja oli jäistä. Mua pelottaa iha hirveesti ajaa yksin.Se ny vielä menee, et on kaveri vieressä istumassa. Ei tarvii si yksin pelätä :D
    Ajaminen auttaa. Ajat ja ajat vaan. Se on pakko tai se pelko ei mee pois. :( Mulle ainaki sanottii noi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekkin sanottiin samaa, pakko yrittää ajaa vaan! yritetään koko ajan =)

      Poista