10.4.14

KRIIISI

huhuhuh huhuuu hhhhuhuh hihihh hihihihihihi Sain kutsun Indiedays Inspiration Dayhin joka pidetään ylihuomenna Helsingissä!
 Lähden bloggaajatapahtumaan mun hyvän ystävän, Tuukan kanssa. (hihi vitsi mulla on paras avec) 
Vaatekriisit ja muut kriisit on nyt kyllä kriisien huipulla. Mitkä vaatteet!? Mitkä meikit? Tekoripset vai ei?! Miten mä osaan sinne?!? (terv.Landepaukku Vorssasta) Mitä jos ne tekoripset lähtee? Jos mun sukkahousut repee? Pitäskö tehä rakennekynnet?! Vai ostanko vaan tekokynnet?!

Tällästä mun viikonloppu tulee olemaan. 
Noh, Nähdään siellä ♥♥
Jos joku teistä lukijoistani on menossa niin tulkaa höpöttelemään!!

4 kommenttia:

  1. mistä oot ostanu noi tarrat tai noi sun iphoneen ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ne Tampereen Radiokirpparilta, alkuperäsesti Bik Bokista :)

      Poista
  2. Laita postausta sitten tapahtumasta! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista