13.4.14

Indiedays Bloggers Inspiration day

2 1 3 4 5 omgmgmg 6 9 ouh 7 8 damina Oohlallaa mikä päivä oli eilen! Lähdin Forssasta 8 aikaan bussilla kohti Helsinkiä. Mä niin rakastan koko kaupunkia ja on niin ihanaa kun pääsee isoon kaupunkiin. Mä niin haluan tulevaisuudessa asua Helsingissä.
Mulla oli pari tuntia aikaa ennen inspiration dayta, joten käväsin Starbucksissa ja henkkiksessä. 11 aikaan näin Tuukan, ja kävästiin syömässä ja lähdettiin ratikalla kohti Kanavaranta seiskaa. Kuvattiin ulkona parit kuvat ja mentiin Ravintola Sipuliin. Onneksi oltiin ajoissa, ei ollut sitä bloggaajien ryysistä, joka oli joskus 1-2 aikaan.  Lähdettiin sieltä hieman aikasemmin kuin piti, nälkä ja  väsymys iski. Ainakin mulla!
(ei tajuttu ottaa niitä herkkuja mitä siellä oli tarjolla,ennenku ne oli jo loppu)
Oli kyl aika aika aika siiiistiä nähdä Kissies bloggaaja Alexandra Nilsson, huhuh. Typyllä käy viikottain yli miljoona kävijää blogissansa!!! Hihhi.
Kiitos seurasta Tuukka ♥
(ja ei kiitosta itelleni mun erittäin ihanasta juurikasvusta) Onneks Loreal sponssas hiusvärit! heh pitäs pian mennä värjäämään.

2 kommenttia: