8.4.14

Denim Jacket

b1 b2 Löysin tämän rakkaustakin kamerahaku reissulta, New Yorkerista. Oli kyl semmote rakkautta ensisilmäyksellä vaate, ja mulla ei ihan kaikkiin vaatteisiin tuu semmoista hysteriaa kuin tähän takkiin kaupassa! ''Tää on ihana, mä haluun tän. En kestä mun on pakko saada tää, niin ihana ihana ihana''
Hintaa oli vain 24.95€

Pitäis mennä lauantaina ihkubloggaaja Tuukan kanssa Indiedays Inspiration Dayhin! (nähhään siellä muut bloggaajat!!)  Mulla ei oo tällä hetkellä yhtään fiilistä lähteä kun ei ole mitään käryä, mitä pistän päälle!
 Plus että mulla tuli tänään lievä aivotärähdys.. Kaaduin aamulla skootterilla autotielle, kun oli niin liukas kohta. Takarengas veti lipat ja minä tipahdin autotielle ja löin pääni asfalttiin. Siinä si tuli ''mitä vittua tapahtu'' olotila ja katon ku skootteri liukuu 3 metriä eteenpäin ittestäni.  Menin kai pieneen paniikkiin siinä kun yritin nostaa skootteria pystyyn. MUTTA _Onneks_  mulle ei käyny pahasti. Pari mustelmaa tuli jalkaan, skopalle ei onneks tapahtunu mitään. Noh, pääsin kouluun niin alko oksettamaan ja menin terkkarin kautta himaan ja aloin oottelemaan lääkäriaikaa. Sain lääkkeitä ja nyt on kaikki hyvin ♥ Aloin miettiin että hitto jos mulla ei olis ollut kypärää päässä, tai edes sitä kaulahihnaa  kiinni. Olisin varmaa aivokuolleena jossain teholla tällä hetkellä. 

Autoilijat olin kans aika mukavia, kun ajoivat hitaasti ohitseni. Eikä edes viitsinyt tulla kysymään, tarviinko apua, vai onko kaikki ok! Eräs autoilija näki koko helvetin tapahtuman, vaikka nousin heti kun olin kaatunut, niin kyseinen kuski ja jatko vaan matkaa. kylmästi.  Ei siinä si mittää.. Hyvin välinpitämättömiä ihmisiä on kyl liikkellä..  Katoin hetken että tuleeko se kysymään multa että onko kaikki OK. mut ei. Vitun kiire si näemmä töihin. Hitto mua alkaa oikeen ärsyttämään tommoset.
Noh, mitä tästä opin. Älä aja vittu skootterilla vaikka olis 1 aste pakkasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti