6.3.14

Huominen oli eilen

pui puii sdfghj dfvgbhnMuimuui! Ajattelin tulla postaamaan ennen vielä ennekuin menen nukkumaan. Mulla on ollut törkeen kiva viikko! Oon saanu ajaa jo skopalla (joka on pirun kylmää kyytiä) Käväsin subilla, ostin ton kivan korun 25 sentillä, join kaakaoo (johon myöhemmin pistin kermavaahtoa om om) ja söin tänään hesejätskit mun hyvän ystävän Jaspin kanssa, jota en oo hitto nähny kun viimeksi 2013 kesäkuussa. Hitto oli ihanaa nähdä Jaspi piiitkästä aikaa ☻♥ Meillä riitti juttua vaikka muille jakaa. Oli tosi hauskaa ja myös tuli lopuks ikävä kun en taas tiedä koska nään kyseisen henkilön taas. Meillä on suuret suunnitelmat tulevaa varten :D hah, saa nähdä, kesällä taitaa tulla reissu Ouluun/Raaheen!
Ostin mun yheltä tutulta Julialta törkeen ihanan henkkamaukan neuleen!!!  Rakkautta ensisilmäyksellä, mutta sydänsurut tuli kun näin koon olevan 38. Rohkeasti ostin sit ja toivoin että mahtuis ja hitto mikä täydellisyys mulle. Laitan siitä tässä joskus varmasti asupostausta!  niiiin ihana aaaaaaaa!!!
ps. Älkää ostako sitä american juttua subilta, hassun makunen ja tulinen... Taidan pysyä ikuisesti grillatussa kananrinnassa...

2 kommenttia:

  1. Tee joku tut postaus siitä miten muokkaat sun kuvat? :)

    VastaaPoista