16.3.14

ARVONTA

sdefrghjmk, werftgh sdfgbnm t'm'tulee HOLAA! Tässä se nyt on!!!! Olen onnesta soikeana, teitä on jo 300 lukijaa! Kiitos hurjasti teille kaikille. On ihan uskomatonta että tykkäätte seurata blogiani. Arvonta alkaa tästä päivästä 16.3.2014 ja loppuu 30.3.2014 ELI 2 VIIKKOA AIKAA OSALLISTUA! 
Palkintoina siis on:
Turkoosi niittikäsikoru
Love käsikoru
Timanttinen ristikäsikoru
Puhelimen kuulotinjuttureikään koriste
10 paria tekoripsiä
Leopardi Nail  Wrapseja

OSALLISTU
Kirjoita sähköpostisi kommenttiboksiin. 
Vain lukijat pääsevät mukaan arvontaan.

MUTTA
 Jos teet postauksen omaan blogiisi tästä arvonnasta, pääset osallistumaan.
Vaikka et olisi lukijani.
Kirjoita kommenttiboksiin s.postin lisäksi sinun tekemä postauksesi tästä arvonnasta!
Muista linkittää tämä postaus postaukseesi.

Saat 2 arpaa JOS olet lukijani, ja teet postauksen omaan blogiisi!
Muista myös linkittää postauksesi!!!!

Paljon onnea arvontaan :)
Olen itse rahoittanut tämän arvonnan :)


EDIT: 
VOITTAJA ON
virtanen.merituuli@gmail.com

Olen sinuun yhteydessä :)

Arvoin voittajan Random.orgin kautta! 
Kiitokset kaikille osallistujille :) Voisin tehdä näitä arvontoja lisää myöhemmin!

58 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. henna.kaunisto@hotmail.com :) http://unicornsblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. hasselpahkina_@hotmail.com :>>

    VastaaPoista
  4. http://eitartteefeikkaa.blogspot.fi/ Yritin kans liittyä lukiaksi mut mun kone ei ilmeisesti antanu tehä sitä:0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei se haittaa! Teit postauksen. Kiitos =) plussana se että pistit vielä kuvan postaukseen! ♥

      Poista
    2. Tarvisko mun vielä laittaa tähän joku sähköposti? No tossa kuitenki: mariasaariniva@hotmail.com

      Poista
    3. Juu hyvä kun pistit =) Pääsen sitten ilmottamaan sulle jos vaikka voitatkin!

      Poista
  5. Liityin ja mä olin vakuuttunut jo ulkoasusta ja ku katoin vaa muutaman postauksen :) ja ellamaria.syvajarvi@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Liityin ja olin vakuuttunu pelkästään ulkoasusta ja kun kattoin muutaman postauksen :) ja ellamaria.syvajarvi@gmail.com

    VastaaPoista
  7. http://if-this-true.blogspot.fi/2014/03/au-revoir-blogissa-arvonta.html?m=1
    julsku8@gmail.com
    :)

    VastaaPoista
  8. nooraah@outlook.com
    tässä linkki postaukseen: http://radioacgirl.blogspot.fi/2014/03/au-revoir-arvonta.html
    Olen blogisi lukija :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi sait kaksi mahdollisuutta! Kiitos kun teit =)

      Poista
  9. Olen ollut jo blogisi lukija mutta jostain syystä kun katsoin niin en ollutkaan enää enkä voinutkaan liittyä takaisin. :( Voit siis perua mun osallistumisen.

    VastaaPoista
  10. heiry--93@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Lukija! Iha älyttömän kivoja koruja! (:

    lotta.ahtola@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Uh, noi tavatat ☺

    Millaalepistoo@gmail.com

    Http://pirouettesundertheumbrella.blogspot.fi

    En muistanu kopsata postauksen osotetta ja oon puhelimel ny nii en viitti enää ettii sitä...

    VastaaPoista
  13. mariestrange(a)hotmail.com

    liityn myöhemmin. blogger ei nyt ole antanut viikoon liittyä.

    VastaaPoista
  14. saarabloggaa@gmail.com
    http://ephemeralesss.blogspot.fi/2014/03/viela-ehtii-osallistua.html

    Eli kaksi arpaa! :-)

    VastaaPoista