3.2.14

So Fluffy

b1 b2 b3 Hävettää oikein pistää niin hassuja ja varsinkin Reginan *todella taidokkaita otoksia tänne blogiin :D
Noh näillä mennään! Tänään pidin rentoutusiltaa Reginan ja Pian kanssa. (Sipsiä, cokista ja 50 prossan alepihvejä) Hah, mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin hauskaa kun tänään! Mulla oli myös tänään eka työssäoppimispäivä, Mak Medialla. Oli juuri sitä mitä odotinkin, oikein mukavaa :)

Noh, mitäs mun asuihin on kuulunut tässä parin viikon aikana. Pelkkiä hameita ja mekkoja... Olen hieman jättänyt postailematta mutta intoa taas täynnä jatkamaan!

Noh pistetään tän päivän asusta infot! Pahoittelen kuvien laatua :D 

// Neule - Persunmall* // Mekko - H&M // Denim kangas kassi - Costo *// Sukkahousut - H&M //



ps. Tästä näet mun ja mun kavereideni tekemän lyhytelokuvan!!


4 kommenttia:

  1. HV HAUKU VAA MUN LAATU OTOKSIA !!!!!! XDDDDDDD t. hilpan äiti

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. En tiedä :D Oon alottanu liikkumaan niin voi olla ehkä siks:D

      Poista