28.2.14

† Lately3 †

Puspus! Ajattelin laittaa teille pitkänpitkänpitkän postauksen kuvista, jotka oon räpsännyt puhelimella! 

1

 Tilasin tammikuussa Ebaysta objektiivin näkösen mukin, hintaakin oli huimat 5€ // Mun ensimmäinen kunnollinen meikki ruskealla luomivärillä! Toimiii.

2

Mulla oli viimekuussa almost joka päivä joulu! Paketteja kolahti postiluukusta paaljon. Nellyn paketista tuli ihana Estradeurin hame, josta lähiaikoina asukuvaa! Ebaysta tuli kaikkea rakennekynsi tavaraa.

3

Teinipeilikuva, hah! Sekä ''tällissä'' naama. Parhaat kuvat saa otettua pari minuuttia meikkaamisen jälkeen :D

4

Tammikuu ja hiton kylmä ilma... // Eerikan ja Lyytin 18 vee pippaloissa! Ihan parasta oli :)

5

Oon ihan koukussa Barbie leffoihin, tänkin ikäisenä.. Lemppariani Pähkinänsärkijää ei löytyny tuolta mutta onneks Janne löysi mulle sen netistä ja katoin sen 3 kertaa uudestaan! Dubattuna tietty. // Äitee osti mulle Sims3 Yliopistoelämää lisäosan! Jee!! 

6

Käväsin Reginan ja Piankanssa yks pv Pizza Pirssis syömässä! // Olipa kerran tylsä päivä!

 7

Tammikuussa tein isoveljeni tyttöystävälle synttärikakun! Oli oiiikein hyvää. // Mun rakas kisuli makoili yks päivä munkanssa, katottiin yhessä leffaa.
8

Oli tylsä päivä koulussa, Piuge tuli käymään ja pitään mulle seuraa :) // Lissu makoili mun masun päällä ja otin siitä yli sulosia kuvia :D

9

Lulunkans datailtiin ♥ // Olin ykspäivä Reginalla juomassa limua!

10

Jopa Tiiakin päätyi meitin seuraan! // Pari päivää sen jälkeen mentiin Piugenkanssa Reginalle ja Reksu teki meille törkeen hyvät ''ateriat'' 

11

Mun kaveri Pauliina täytti 18 ja piti synttäribileet. Annettiin Fannynkans Paukulle lahjaks tommosen kaljamukin täynnä Tampooneja, mielikuvitukselliset lahjat kunniaan! // Samana päivänä valmistautumista! Tukka laineelle ja menoks.


12

Kävin Mufasan (Äiti) kanssa Ideaparkissa ja meitin perus reissuun kuuluu Pancho Villassa syöminen, ja myöhemmin jäätelöä tai sorbettia Ciao Caffeessa!

15

Ginan alelöytöjä! Paljettitoppi 10€ // Lissu ajatteli nukkua vähän hauskemmassa asennossa, mulla on siitä about 20 kuvaa ku se menee nukkumaan :D

 16

Olin tosiaan edellisviikolla törkeen kipee, Teetä ja jäätelöä meni laittoman paljon. Käväsin tänään vielä lääkärissä, korva niin saakelin kipee. Kyllä se oli kuulemma vähän punanen mutta ei tulehtunut.. Sitä ootellessa..


Hah, ihanaa jos jaksoit katsoa postauksen loppuun♥ Huomenna tulee postausta huoneestani, johon tein paljon muutoksia. Nyt hyvää yötä kaikille

4 kommenttia: