16.12.13

Lights

b1 b2 b3 b4 Heipsunhei, mulla on ihan hirveä muuta pois kotoa- kuume. Hassua että olen odottanut sitä aikuisikää mutta mua alkaa jo hieman jännittämään kaikki asiat. En ole vuodenpäästä enään numerollisesti lapsi. Täytyy kaikesta selvitä ns, itse. Onneksi mulla on iso kaveriporukka joista jotkut jo asuvat omassa kodissa ja saan sitten tietoja ja kokemuksia heidän kautta. 
Stressi senkuin vaan nousee kaikesta tulevasta asioista. En ole saanut pariin päivään unta kun olen miettinyt tulevaa ja ensivuotta. Toivottavasti siitä tulee mun kivoin vuosi!

Asiasta kukkaruukkuun, ajattelin pläjäyttää teille kuvat tänään Tarjoustalosta ostetut jouluvalot. Olivat tarpeeksi yksinkertaiset + voi käyttää muulloinki kuin jouluna. Sopivat hyvin mun päässäni olevaan sisustusskaalaan!(mikä sana?!)  Yksi paketti maksoi 9.99€
Tänään myös jaksoin raahautua Ärrälle hakemaan henkkamaukka pakettia, paketista löytyi samat lakanat mitkä mulla on tällähetkellä. Joku anonyymi sanoi että kannattaa tilata kaksi niin ei sit joskus tulevaisuudessa ketuta kun niitä ei tehdä enää ja löytyy vain yksi kappale, onneksi niitä oli vielä! 

Ainiin ja tän hetkiset kynnet! Huollan mun kynnet viikon välein koska haluan että ne pysyy hyvässä kunnossa ja en ole ammattilainen niin pysyisi edes järkevän näköisenä. Mulla ei oo koskaan ollut näin tummat ja siniset kynnet joten oli hyvä  vaihtaa vaal.pun/hopea stailista. Vasemmassa kädessä pari kynttä ei ole vielä huollettu mutta jos vaikka viikonloppuna saisin senkin alta pois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti