31.12.13

It's a new day You know how I feel

1 2 3

 Ajattelin tulla postaamaan parit mun ostoksistani, sekä mun _omista_ _pitkistä_ kynsistäni. Mulla oli tosiaan rakennekynnet yli 3 viikkoo ja sit otin pois ne. Nyt on pelkkä lakkaus päällä, saa nähdä kuinka kauan pysyy ns. pitkinä. Mulla ei oo kai koskaan ollut näin pitkiä oikeita kynsiä! Kynsilläni on Hologram kynsilakkaa. Sopii hyvin mun uuden vuoden asuni kanssa, (jos edes se Nellyn paketti kerkee tulla tänään) Sitten en tiedä mitä pistän tänään päälle...

Mulla saapui myös edellisviikolla ja eilen paljon Ebaypaketteja, paketeista tuli tilaamani Comme Des Fuckdown pipo MUSTANA. Tilasin harmaan mutta musta tuli, murr. 
Noh asialle en aio tehdä enää mitään. Pipo maksoi noin 3 euroa.
Käväsin mutsinkans eilen kirppareita. Mukaan tarttui yksi mekko (josta myöhemmin lisää juttua) sekä törkeen hieno lamppu vitosella!! Niin ihana ja yksinkertainen ku olla ja vaan voi.

Hyvää uuttavuotta teille kaikille ♥

4 kommenttia:

  1. Aaahahahaaa toi pipo! Ihan paras! :DDD

    VastaaPoista
  2. Oon tekemässä lukuvinkkejä- postausta blogiini, jossa on kuvalinkkejä lempiblogeihini, joten kysynkin, saanko lainata blogistasi pari kuvaa linkkiä varten? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tottakai saat! Niin paljon kun haluut 8) linkkaa toki postaukses tänne niin menen tsiigaileen ;)

      Poista