17.12.13

I hate these blurred lines

b5 b1 b2 b3 b4 *yritin väkisin huonolla valolla ottaa hiuksistani ja vaatteistani kuvia,, tulipas hassuwa kuwia!*

Käväsin viimeviikolla  pitkästä aikaa värjäämässä tukkaani kampaajalla. Viimeksi väriä laitettiin silloin kun pääsin ripille. Muistatte varmaan vuodatukseni suoristuspermanentti draamastani. tossa viimevuonna... Mä en ole koskaan ollut tyytyväinen mun kampausreissuihini.  BEFORE THIS

Valitsin Forssassa sijaitsevan Tyykikylän Doriksen. Sisko vinkkaili paikkaa ja katsoin heidän facebook sivuilta heidän ennen ja jälkeen kuvia. Noh uskaltauduin soitella ja sitten olinki viikonpäästä penkillä odottamassa jännittynenä mitäs nyt tehdään. Halusin liukuvärin. Olen aina näyttänyt mallikuvista minkälaista väriä jnejne..
Sitten se fiilis kun tukka kiharretaan ja kaikki on valmista. Ei helvetti _ekaa_ kertaa mun tukasta tuli TÄYDELLINEN. Hipelöin ja hymyilin niin piukeena kampaajalle kun oikeesti olin niin onnellinen että niistä tuli täydelliset. Väri oli juur oikea! Yleensä itken kampaajan jälkeen kuinka hirveet niistä tuli mutta meinasin tirpauttaa onnenkyyneliä autossa kun ne oli niin upeet! Mulla oli hirveen mukava kampaajamuigeli ja oli tosi ystävällinen ja apua siis voisin hehkuttaa koko kampaajaa... Todellaki aion mennä uudestaan!!
Hintakaan ei ollut kuin vain 90 euroa mistä yllätyin koska yleensä mun kampaajareissut on menny yli 100 euron...
Hoh, tästä klik klik näätte kyseisen kampaamon FB sivut!

(ihan vielä näin vinkvink, mun kampaajan oli Hanna)





1 kommentti:

  1. Ite käyn Marilla ja oon käyny jo vuodesta 2009 ja ikinä en oo pettyny. Vaikka oon välillä siellä istunu neljäkin tuntia, niin aika menee nopeasti ja muutenkin palvelu on loistavaa mukaanlukien tuloksen. Luottokampaaja josta en hevillä luovu! :)

    VastaaPoista