28.12.13

Goodbye 2013

tammikuu helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu kesäkuu Heinäkuu Elokuu syyskuu lokakuu Marraskuu Joulukuu huh

Kohta alkaa uusi vuosi ja nyt on aika heittää 2013 vuosi taakse, mulle 2013 vuosi on ollut mulle lempparivuosiluku, koska onnennumeroni on 13. Haikein mielin kuuntelin muistobiisejä, mitä kaikkeakaan tähän vuoteen on kuulunut. Olen itkenyt ilosta, surusta, muutenvaan, nauranut, pelleillyt, tutustunut uusiin ihmisiin, erikoisiin ihmisiin, eronnut, ollut onnellinen, hankkinut kaksi kissaa, lihonut, ostanut liikaa kenkiä, vaihtanut tyyliä, tehnyt päättömiä asioita, luonut muistoja ja yrittänyt vaan elää. Vuosi 2013 on mielestäni hyvin onnistunut. Olen kasvanut vuoden aikana henkisesti todella paljon. 

Tammikuu
-Aloitin rakennekynsienlaittamisen, tilasin ensimmäistä kertaa netistä kaikkea,otin paljon asukuvia blogiin ja käytin pidennyksiä.

Helmikuu
-Tutustuin enemmän ystävääni Nooraan, joka nykyään on yksi tärkeimmistä tukipilareistani. Ilman Nooraa en olis näin fiksu enkä näin rohkea. 
Masennuin entistä enemmän talvesta ja kaikesta muusta huonoista asioista,harkitsin jopa koulun lopettamista. 

Maaliskuu
-Kävin kaverini Miran kanssa pitkästä aikaa laivalla Virossa, kävin valokuvailemassa,olin paljon kotona.

Huhtikuu
- Aloitin näyttötyön kuvaamisen, kuvausjuttuja suunnittelin, kävin shoppailemassa ja löysin tuon ihanan avaruustakkini. Tein kaverilleni hienot leopardikynnet ! Photoshootteja piti sopia näyttötyöntakia paljon.

Toukokuu
-Värjäsin hiuksiini ruskeaa. Tilasin henkkamaukalta ihanan kevättakin, kuvailin taas näyttötyöhön kuvia. Unelmoin kissasta.

Kesäkuu
-Kesäkuu on varmasti yksi ikimuistoisimmista kuukausista. Lana Del Reyn keikka. Se oli aivan upea. Muistan edelleen kuinka paljon itkin ja tärisin ku Lana saapui lavalle. 
Forssassa kuvattiin myös Sissipuutarhaohjelmaa joka näkyi tv.kakkosella Heinäkuussa.

Heinäkuu
-Olin kaksi päivää kesätöissä.. Uskaltauduin  värjäämään hiukseni pastellinvaaleanpunaiseksi.
Kävin ensimmäistä kertaa Tammisaaressa.
Yksi unelmistani tuli toteen. Minä ja ex poikaystäväni hankittiin Lissu. Olin kauan jo toivonut kissanpentua. Lissu oli aivan täydellinen ja edelleen vieressäni nukkuu. Mutta kaipasin Lissulle  seuraa...
Yksi kesämuistoistani nousee myös mieleeni kun olin ystäväni Melian poikaystävän kaverin mökillä jossain ihan mettässä. Koti ikävä iski ja vanhempani tulivat hakemaan mua. Mitään osoitetta ei ollut joten lähdettiin Melian kanssa kävelemään pilkkopimeeseen metsään. Tihkusade yllä, pelkkä lyhty mukana. Vaikkahiekkatie oli lyhyt, oli hauskaa pelätä että eksyisimme tai vanhempani eivät löytäisi meitä. Loppuhyvin kaikki hyvin. :D

Elokuu
-Lisäksi yksi mun unelmista oli että käyn Idolssissa! Vaikka en päässyt laulamaan tuomareille, oli koko idols kokemus ihana ja myöskin ikimuistoinen. Tutustuin uusiin ihmisiin, oli ihana katsella jatkoon päässeiden fiiliksiä. Kuvassa oleva hyvä ystäväni Totte pääsi laulamaan tuomareille. Muistan aina kun hän tulee huoneesta kultainen lappu kädessään, pomppii ja huutaa ihan fiiligeissä. Onnenkyyneleet siinä pääsi. Se oli tosi siistiä!. Muut ryhmässämme olevat kokeilijat myöskin olivat aivan mukana hyppimässä ja pomppimassa. 
Vaikka  tottekaan ei päässyt eteenpäin, me päästiin silti televisioon toivottamaan Forssalaisille terveisiä!!

Syyskuu
-Lähdin Helsinki Fashion Weekendiin ostoksille, löysin boy londonin paidan. Kuvailin parasta ystävääni Fannya. Sitten otimme exän kanssa Lissun seuraks kissanpennun Lulun. Lissusta ja Lulusta tuli parhaat kaverukset.

Lokakuu
-Tuunasin kengät, shoppailin, olin katsomassa muotinäytöstä, ostin itselleni taas pidennykset.

Marraskuu
-Yksi suurimmista asioista marraskuussa oli kun erosin poikaystävästäni ja muutin kissojen kanssa kotiin.
Marraskuu oli oikein ihana kuukausi. Ostelin liikaa tavaraa. Tuukka haastatteli mua Forssan lehteen vaatetyylistäni. hah, pääsin oikein etusivulle. 
Päätin suuren elämänmuutoksen takia vaihtaa väriä brunetteen.

Joulukuu
-Pääsin Wearelblogsiin. Sain työssäoppimispaikan ensivuodelle. Tulevaisuus avartui enemmän ja kaikki asiat keskittyi nyt vuoteen 2014. Oli jouluaatto ja nyt olen koko viikon makoillut kissojenkanssa.


Nyt on tiivistetty asiat yhteen postaukseen. HuH. 

Kiitos kaikille rakkaille ystävilleni  tuesta ja seurasta. Nyt alkaa puhaltamaan uudet tuulet. ♥

-Anniina

Oliko teillä ihana vuosi?


4 kommenttia: