20.11.13

Time to Ask== Answers

Lempi kosmetiikkatuote?
-Varmaankin kaikki mun kynsilakkani tai meikkivoiteeni!
                        
Eniten käyttämäsi meikki?
-Henkkamaukan Smoky luomiväripaletti.


Paras meikkivoide?
- Clanrins Instant Smooth Foundation.
Minkä väriset hiukset haluasit?
-Tällä hetkellä ihan mahonginruskeat!
1

Paras muistosi viime kesältä?
-Lana Del Reyn keikka!!Se oli Ihan parasta!! Aloin itkeen ku se tuli lavalle ja kun päästiin eturiviin! Suurin keikka missä oon ikinä ollu!
keikalta otettuja kuvia ja fiiliksiä näät tästä postauksesta
(huomhuom, keikka oli tänä vuonna.. ja edellisvuonne ei ollu mitään ihan parasta parasta joten ajattelin sannoo tän vuoden kesästä)

Miksi aloitit bloggaamisen?
-Muistan tosi hyvin kun mun eka blogi minkä takia innostuin bloggaamaan oli Cava Blog. Ajattelin että hitsi olispa mullakin blogi, jota sais tyypit lukea mun elämästäni. Noh sit tein mun blogini, kysyin kaveriltani että onko Au Revoir (ransk=Näkemiin) nimi hyvä? Kannattaako mun alkaa bloggaamaan?
Noh nimi oli alusta alkaen tiedossa et sen niminen blogi tulee. 
Kun olin tehnyt blogin linkkailin mun kavereilleni et jee kato tein blogin! Muistan niin hyvin kun mulla oli heti samana päivänä jo 5 lukijaa! Sit aloin innostumaan vielä lisää ja lisää ja tässä sitä nyt ollaan. Harmittaa kun ei ole niitä ensinmäisiä postauksia enää nähtävissä blogissani:C mutta mun Facebook sivulla on albumi, mistä löytyy niitä blogin ensimmäisiä kuvia!!


Kolme lemppariblogiasi?
-Niitä on monta!!
-No Fashion Victims,The Sound Of People Laughing at their Fears,
Are you Feeling Fashionable, DEYNN, Laura Makabresku, NORMALNAYA
ja Kertiii! Tossa olis ihan semmoset mitkä käyn tsekkaan aika aktiivisesti!
2

Mitä yhteistä sulla on parhaan kaveris kanssa?
-No jos verrataan  nyt Fannyyn niin meil on törkeen pimee huumori, ja ihan tosi oudot jutut välillä!

Seurusteletko?
-En seurustele

Millä kameralla kuvailet?
-Canon Eos 350D

Matkusteletko paljon / haluaisitko?
-En matkustele melkein ollenkaan! Haluisin käydä tositosi monessa paikassa maailmalla.

Mihin maahan muuttaisit, jos olisi heti mahdollisuus?
-Jos osaisin Englantai tosi hyvin niin varmasti jenkkeihin, mutta kun en osaa niin Helsinki olis paikka mihin voisin heti muuttaa!

3
Shoppailetko mielelläsi?
- Todellakin! Lempparipuuhaa

Kolme lempivaatekauppaasi?
-Henkkamaukka,Monki ja hmm..EBAY! No vitsi vitsi, sanotaan vaikka Gina Tricot

Jos saisit olla yhden päivän joku muu, kuka tai mikä olisit ja miksi?
-Rita Ora tai Cara Delevingne! Cara siksi koska se on niin upee ja kaunis ja sen elämä on täynnä kaikkee siistiä! Rita Ora siks kun hän on laulaja ja hyvä laulajaki vielä!
Ehkä myös Nicki Minaj :D syytä ei ole
4

Kerro 3 asiaa, mistä pidät itessäs?
-Tykkään mun persoonastani, en jännitä niin sosiaalisia asoita kuin joku voi saada sit jännittää ihan hirveesti, tykkään siis olla paljon esillä!
Tykkään mun silmistäni kun ne on semmoset kivat, ainaki sillon ku ne on meikatut 8)
Tällähetkellä mun kulmakarvat on kivat!

mihin maahan et haluis missään nimessä matkustaa?
-Irakiin yms..

onko sulla outoja tapoja/rutiineja? pelkäätkö jotain hassuja asioita?
On outoja tapoja!! Esimerkiksi opettelin jokus 2007 vuoden euroviisujen kaikki biisit ''ulkoo'' Semifinaalista finaaliin.. :D (osaan myös kyseisen vuoden Ukrainan esittäjän tanssin..
Jos joku ei muista niin.. Klik
Mun pitää aina pistää herätykseen joku positiivinen asia niin on syy herätä aamulla
Pelkään tosi paljon sitä jos joku tuijottaa mua ikkunasta.
Pelkään hieman hämppiksiä jaa sitä että kaatuisin amiksen ruokalassa ja se olis täpösen täynnä porukkaa.. :D

Sano pari hyvää tyyppiä, joita tilaat tubessa? jos tilaat.
-mentaalisavuke, Totsivlog!!!!,hmmmmm En edes muista kaikkia:D

Oletko tyytyväinen itseesi?
-En

Jos saisit muuttaa jotain itsessäsi mitä tekisit?
-Laihduttaisin jos jaksaisin
5

 Urheiletko paljon? 
-En tosiaan:D


Jos urheilet mitä teet? 
-Jos urheilen niin tanssin yksin kotona!

Mihin käytät vapaa-aikasi (en tarkoita nyt sitä minkä käytät kuvaamiseen/meikkaamiseen/kavereihin/blogiin) vaan tarkoitan sitä, että mitä teet kun olet yksin ja on vapaata-aikaa?
-Olen koneella, nukun,katson telkkaria, käyn kirppareilla, olen taas koneella, leikin kisujenkanssa ja oon taas koneella!

Pidätkö itseäsi kauniina? 
-välillä joo,sillon ku on paljon meikkiä!

Onko sinulla vihaystäviä? 
-No ei kyl löydy kai?
6

Puhutko ihmisistä pahaa seläntakana?
-Kaikki sitä tekee, eli kyllä mä joistakin.

 Lempi farkkusi?
-Hehe tähän on kiva vastaa, Joo eli en käytä farkkuja ollenkaan, eli ei löydy lemppareita

Mistä kaupasta ostelet housuja?
-Tarjoustalo!! Gina,H&M, yms. Ginan pöksyt on olleet aina parhaimpia.

 Oletko päässyt yli erosta?
-Juu olen


 Miten jakselet ?
-Erittäin hyvin :)

 Mikä on mukavinta tässä päivässä? 
-Voin olla kissojeni kanssa kotona ja miettiä kaikkea tulevaa..


Koska myyt vaatteitasi?
-En pitkään aikaan. Mulla on vaatteet melkein loppu..:D
7

 Lempi forssalainen bloggaaja?
-Jos nyt en itteäni sano heko heko niin Tuukka!

Jos saisit olla päivän ajan poika, mitä tekisit?
-Kävisin ainaki pissalla miestenvessassa!!,kävisin gaybaarissa,iskisin naista?!? :D öö kaikkee miesmäistä!

Lemppari alkoholijuoma?
-Ville Vallaton
 Mitä eroavaisuuksia on olla sinkku/parisuhteessa?
-Parisuhteessa on aina joku jonka kanssa voi olla ja tehdä kaikkea kivaa. Pitää jakaa samat asiat yms.. Sinkkuna ei tartte jakaa mitään asioita ja saa olla usein omassa rauhassa. Huom. Tosi usein rauhassa..

kuinka monta kertaa oot värjänny hiukses?
-En ole ees laskenu! Ainaki yli 10 kertaa 

 mitä kameratarvikkeita sul on ?
-Järkkäri löytyy, kamerajalusta, itselaukasinkaukosäädin ja 50mm objektiivi!
9

 Mitä tekisit jos sul ois 20000000€ rahaa?
-Ostelisin törkeesti vaatteita, menisin perheen kanssa ulkomaille, ostaisin  kämpän,remppaisin sen, ostaisin auton,autokortin,sisustusjuttuja,iha törkeesti kaikkee kivvaa!


Mihin aijot mennä jatko-opiskelemaan? Tuntuuko että olet omalla alalla? 
-Itseasiassa en tiedä :s Ei mitään käryä oikeestaan mihin haluaisin..
Ja tuntuu että oon järkevällä alalla, mutta  tulevaisuudessa media-ala ei tuu työllistään mua.

Tuntuuko uusi parisuhde kaukaiselta ajatukselta?
-Nooh en tällä hetkellä halua ketään että kyllä se joo aika kaukanen ajatus on :)

Mikä on sun lempi eläin?
-KIHHA
10


Mikä on forssan paras kirppis ja miksi?
-Kakstaso! Sieltä löytää aina niin paljon kaikkee!

Jos käyt ulkona syömässä niin missä useimmiten käyt?
-SUBWAY

Mikä sun koko nimi on?
-Anniina Tiia Maaria Aho

Onko sulla sisaruksia?
-Kaksi  isoveljee ja yksi isosisko.

Koska aijot muuttaa omillesi?
-Ensvuonna!

Millainen olis sun "unelma" kämppä? (Realistisesti, millasen voisit saada vaikka sieltä forssasta)
-Joku parvekkeellinen kaksio/kolmio. missä olis vaatehuone!

8 KIITOKSIA KAIKILLE KYSYMYKSISTÄ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti