19.11.13

My Love Room

kihhhhih Mulla on iskeny törkee sisustamishimo!? (kiitos Nooran.. Taas...)
Oon alkanut kuolaamaan paljon kaikkea hienoa, kivaa ja käytännöllistä tavaraa. Mulla tällähetkellä on oma huone ja väreinä pinkki ja turkoosi.. Sekä mun hieno lehdistä ja sinitarroista tehty **taideteos**
Olen ajatellut hamstrata kaikkea nuita, mitkä tuossa kuvassa on (Kissat mulla kyllä on jo..)
Sekä nuo ihanat säilytysrasiat. 
Kaikki alkoi siitä kun löysin henkkamaukasta ton ''neule'' pussilakanan ja kiikutin tilaukseen,, Hintaa oli huimat 14.90€
Onnekseni nukun nykyään yksiösängyssä joten lakanat olivat juuri sopivat sänkyyni! (niitä odotellessa..)
Olen aina ollut perso Ruskeaan huoneeseen! Katsoisittepa kaikkia Sims tyyppien huoneita, joko olkkari tai makkari tai vessa on ruskea/beige!
Keräsin kollaasiin kaikki kuolattavat asiat jotka haluisin tulevaan kotiini! (sittenkun semmoite joskus ensivuonna löytyisi..)
Mutta minua lohduttaa nyt se että saan maalata huoneeni uudestaan! Goodbye teenage dream!!!
Viikset eivät varmaankaan tule koskaan katoamaan luotani.. köhköh  
Mutta nuo henkkamaukan juomamukit vei mun syädämmeni, ja ja ja kun on se viiksityynykin ja ja ja .. 
Joo..
Tykkään kaikesta karvaisesta ja pehmeästä. Omistan Ikeasta olevan mustan lampaantaljan ja kisutkin ovat tykänneet siitä, jopa enemmänkin kuin minä. Nyt olisi hankinnassa karvatyynyt. Vitsi kun olisi rahaa olisin kiikuttanut nuoki kassalle..
Lamput ehdottomasti haluisin tunnelmaa antavat, pehmeää valoa tuovat lampuskat. Tälläkin hetkellä mulla törröttää tuolla oikeen nykyaikanen kirkasvalolamppu (vitamiinia naamaan) Ja sen valo on liian päivänvaloinen. Nyt kun on syksy ja paska ilma, haluaisin käpertyä Lissun ja Lulun kanssa peiton alle kolmistaan ruskeassa ja jouluntuoksuisessa huoneessa. köh köh . En voisi varmaankaan poltella kyntttilöitä kisujentakia. Noh ei voi mitään kisut on tärkeämmät.

Onko teillä mitään sisustushömppiä? Jotain väriä mitä kuolaatte?
Kertokaa toki mielipiteitänne, ei kommentointi satu 8)

KAIKKI KUVAT==IKEA,GOOGEKUVAHAKUja H&M HOME. + kisut mun ottama

3 kommenttia:

  1. ihan vinkkinä, kannattais nyt tilata toinenkin tommonen pussilakanasetti jos vaan suinkin rahatilanne antais periks (tai esim joululahjatoiveena sitten) koska niitä ei varmaa kauaa myydä ja se olis sit kivempi jos tulevaisuudessa tulee olemaan parisänky jne ! :) itselläni siis kävi niin että kivoja pussilakanoita ei ollut kuin tuo yksi setti ja nyt kun muutti omaan asuntoon niin kaipais kahta samanlaista mutta niitä ei enää valmisteta :(

    VastaaPoista
  2. Piti ihan samaa sanoa kun toi ano, et ittee ainakin jääny harmittaan kun ei oo paria samanlaisia:) Noi paljettityynyt on ihania, itekkin henkkamaukasta kuolailin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;D pittää käyä ostamassa! Ja joo,. pitää kans tilata varmaan toinenki samanlainen ;D

      Poista