12.11.13

Mistä hyvä haalari?

tötötörörörörötö Taidan olla vähän liian myöhässä näistä haalareista enkä oikeen oo ikinä tykännyt niistä, saatika edes ajatella ostavani haalaria.
No tänään tässä koneella ajattelin kuinka kylmä mulla on, olen usein iltapäivät kotona kun on niin tylsä syksy, ei viitsi lähteä mihinkään ja kun kissatkin ovat sisäkissoja, jää leikkimiseen aikaa. Mutta millä vaatteilla? Millä vaatteilla mä meikkaan, mitkä laitan suihkunjälkeen? Noh nyt olen tullut siihen ratkaisuun että minä tarviin haalarin. 
Koska kyseessä olisi kotiolo asu, ei haalarin pitäisi nyt ihan hirveen hieno olla. Mutta mulle iski kaikki ihanat värit päähäni. Yli 150 euroa en mitenkääs maksaisi, mutta muut ovat kehuneet juuri One Pieceä oivaksi ostoksi. Ebayssa olisi laaja valikoima, mutta laatu voi olla jotain aivan muuta kuin kuvassa näyttää. Joten olen päättänyt ostaa kunnollisen, mutta mistä ja minkä?
Onko teillä mitään kokemuksia haalareista?
Mistä olette ostaneet haalarinne?
Onko haalari juuri sopiva oloasu? 

Tein pienen kollaasin tämänhetkisistä lempparistani. Mielestäni nämä värit olisivat kuin siistit! Vihreä ei ole värini mutta numero 2. Lähtis mulle! Mitkä on teidän suosikit?

Kyseiset haalarit löytyy:
Nro 1. <-
Nro 2. <-
Nro 3. <-
Nro 4. <-
Nro 5. <-
Nro 6. <-

Kuvat lainattu Bubbleroomilta, sekä One Piecen sivuilta!

18 kommenttia:

  1. Mulla on just bubbleroomista ja oon ollu tyytyväine! Just hyvä hengailuasu kotii :)

    VastaaPoista
  2. Stadiumista ite oon ostanu kaikki haalarit.. Oisko ollu 50-70€ hintasii. :D Itellä 4, 2 paksua, 1 ohut ja lyhyt malli (kesämalli) :D

    VastaaPoista
  3. Mä ostin ihan tarjoustalosta, löysin kivan kuosin sieltä ja hintakin oli vaan 30e tarjouksessa, norm. Ne on kai jotain 40e. Oon tosi tyytyväinen, kannattaa kattoo sieltä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sieltä mun pitäiskin käyä kattomassa!

      Poista
  4. itte tilasin ebaysta 15e, ei postikuluja ja se on ollu täydellinen! ihanan pehmee ja lämmin eikä menny miksää pesun jälkee,suosittelen sieltä kattoon, en tajuu miten ketkää raaskii maksaa kotiasusta satasta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu no mulla on viimesetki ebaykamat 2kk myöhässä joten en raaski nyt ostamaan :s mutta haluisitko linkata minkä ostit etten sit osta mitään fleece haalaria:D

      Poista
    2. joo venailen täsä kans toista kuukautta talvitakkia sieltä -.-
      en löytäny enää sitä samaa minkä tilasin et sitä ei varmaa enää myydä, mut täs on samalta myyjältä kuiteski,et varmaa aika samantyyppine ku se mun :)
      http://www.ebay.com/itm/NEW-LADIES-MEN-UNISEX-ALL-IN-ONE-AZTEC-PLAIN-COLORS-JUMPSUIT-ONESIE-SIZE-8-14-/121094510757?pt=UK_Women_s_Jumpsuits_Playsuits&var=420133077472&hash=item1c31cb98a5

      Poista
    3. ja jos tilaat tuolta ni suosittelen tosiaan kattoo ne jumpsuit koot si tarkkaan.. eka minkä tilasin (eri myyjältä) ei menny mulla ees kiinni kunnolla ku olin kattonu vähä väärin, vittu et näytti tyhmältä DXD

      Poista
  5. Mulla on sellanen seppälän paskalaatunen ohut, ja sitten ihan kunnon perus musta aito onepiece, niin kyllä se on pakko myöntää että se onepiece vaan on paljon parempi! On paksumpi ja pesunkin jälkeen ihanan pehmeä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm.. Jos olisi ylimäärästä rahaa, voisin toki ostaa One Pieci. Seppälää harkitsin mutta jos oli ohut nini en viitsi edes käyä kattomassa!

      Poista
    2. Seppälään pitäis tulla paksumpia :) mutta itellä sama, yht kolme haalaria, joista kaks one piecejä, ja on ne kyl mukavampia... ostin yhen seppälästä, ja suurin ero niiden välillä siinä, että op pysy pehmeenä pesunki jälkee, mut se seppälän meni sellaseks kovaks :( ja saumois tietty eroa, sanoisin että one piece maksaa itsensä takaisin kyllä, vaikka tuntuu kalliilta, kun kerralla maksaa sen parisataa :) mutta laatu ennen kaikkee!

      Poista
  6. Itelleni ostin vaan Seppälästä kolmella kympillä, just siks kun käytän sitä kotona, niin mitä väliä laadulla niinkään on. Ja on just sopiva oloasu! Olin kuukaus takaperin kipeenä ja no, haalarissa oli oikeestaan mukavampi sairastaa kun yökkärissä/lökäreissä. :D Ja niiin pehmee ja lämminki, mitä se päällä on postin hakenu, roskat vieny tai tupakalla käyny.
    Suosittelen. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää haluun taas sit panostaa hieman laatuun kun kyseessä on oloasu jonka pitää olla hyvä 8)

      Poista
  7. Mulla on One Piece, ostin sen joskus pari vuotta sitten ja makso sillon 150e. Sillon kun tilasin sen joulun alla marraskuun lopussa ja toivoin että tulee jouluks, niin se tuli vasta tammikuussa postista -.- Niillä oli niin paljon tilauksia sillon. Et jos haluat sen nytheti niin kannattaa varmaan kaupasta käydä ostamassa.

    Tartutit mulle just jumppis kuumeen! Hitsi, haluun jonkun ihanan haalarin täks talveks lämmittää mun masua;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aah se sun jumppini on ihana!!!!!!!!!!!!!!! Osta ihmeessä toinen , tarvii varmaa isompi olla ku masus kasvaa :D ei vitsi onnea vielä hirmusesti!!! =)

      Poista
  8. http://www.ziperall.com/ mulla on toi pinkki, on lämmin ja paksu + kestää pesun hyvin! samaa laatua onepiecen kanssa, vain hinta on pienempi ja merkki on eri, suosittelen!:)

    VastaaPoista